Gå til innhold

Sony vil satse mindre på egenutviklede PS Vita-spill


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sony sin måte å si: "fuck you" til forbrukeren. Jeg kjøpte denne i tro, etter mye lovnader om at det skulle fokuseres på spill og ikke alt mulig annet, ganske fort etter release. Jeg kan telle på en hånd hvor mange spill jeg har orket å fullføre på denne. Thomas was alone er et av de og det brukte jeg tre timer på.

 

Takk for ingenting Sony, takk for at dere velger å porte spill istedenfor å utvikle gode spill til håndholdt. Jeg skulle ønske et Infamous eller et bra turbasert rollespill som ikke var bare en port. Og hvorfor porte Borderlands 2 istedenfor å få Gearbox til å utvikle noe eget til Vita?

 

Igjen, takk Sony!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kjøpte Vita i håp om at det skulle "endelig" være mulig å spille FPS spill på håndholdt. Sålangt er det kun Killzone som har kommet ut til vita som har vært brukbart. Ellers føler jeg at den høyre analogen på vitaen min nesten har gådd ubrukt.

 

Gleder meg iallefall fortsatt til Minecraft på PSvita.

 

Jeg er ikke "storforlangende". Jeg har ikke noe imot gode ports av gamle spill sålenge det fortsatt er gode spill. Har lenge håpet på at f.eks Timespillers serien og Resident Evil: Code Veronica skal bli portet til vita. Om det er ports av nye spill gjør heller ikke noe. Sålenge det er gode ports. Mortal Kombat på vita er ett godt eksempel. Balansert til akkurat riktig grafikknivå og beholder smooth bildeflyt og gameplay. Borderlands 2 derimot hører jeg er borderline uspillbart.

 

Håper også at treyarch vil slippe ut ett nytt call of duty spill til vita som har zombie mode. Trur derimot dette er så lite sannsynlig at jeg snart investerer i en Nvidia Shield ilag med Black Ops 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...