Gå til innhold

Nye RuterReise viser reiseruten på kartet


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Litt usikker på hva du mener Simen1, men RuterReiser, tidligere Trafikanten har vært tilgjengelig omtrent så lenge Android har støttet applikasjoner. Dette er vel bare en ny versjon med litt mer funksjonalitet.

Jeg får inntrykk av at artikkelen presenterer reiserute på kart som den store nyheten i denne versjonen. Mulig jeg tar feil, for jeg har ikke prøvd tidligere versjoner.

Lenke til kommentar

 

 

Litt usikker på hva du mener Simen1, men RuterReiser, tidligere Trafikanten har vært tilgjengelig omtrent så lenge Android har støttet applikasjoner. Dette er vel bare en ny versjon med litt mer funksjonalitet.

Jeg får inntrykk av at artikkelen presenterer reiserute på kart som den store nyheten i denne versjonen. Mulig jeg tar feil, for jeg har ikke prøvd tidligere versjoner.

Jepp, det er den "viktigste" nyheten, foruten helt nytt design.

 

Direkte fra pressemeldingen, ang. ny funksjonalitet:

"I kartet kan du nå se din reiserute markert med linjer. Reiser du med trikken, så vil du se en blå linje i kartet. Skal du gå et stykke, så vises dette med en grå stiplet linje. I tillegg kan du få en oversikt over utsalgssteder for billetter."

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...