Gå til innhold

E-SPORT: StarCraft II - Dreamhack Open


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Korea trenger nerf. De er overpowered.
Korea dominerer i

1. League of Legends

 

2. Starcraft 2

3. Street Fighter 4 [infiltration fra Korea vant turneringen DH2014]
http://www.eventhubs.com/news/2014/jun/14/dreamhack-summer-2014-live-stream-feat-infiltration-ryan-hart-gamerbee-luffy-problem-x-popi-ixion-emersion-yagami-and-more/

4. King of fighters

5. Snart dominerer de Dota 2. Gi korea 2-3 år til så dominerer de hele verden i Dota 2. Korea er maskiner når det handler om gaming. Ustoppelige maskiner.

 

Det Norge burde gjøre er å leie inn koreanske spillere så kan de representere Norge i E-sport :)

Endret av Prostituert
Lenke til kommentar

 

Bildet sier alt. "Vinner i et eller annet som enten har med data eller matematikk å gjøre".

Og poenget ditt var?

 

 

Asians? Det var poenget hans. Jeg tror han prøver å si at Asians er så dedikerte at de vinner alt. Enten det er internasjonal Pisa test, E-sport og data teknologi. Så lenge det har noe med matematikk, teknologi, videospill og E-sport. Always Asians.

Endret av Prostituert
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Bildet sier alt. "Vinner i et eller annet som enten har med data eller matematikk å gjøre".

Og poenget ditt var?

Asians? Det var poenget hans. Jeg tror han prøver å si at Asians er så dedikerte at de vinner alt. Enten det er internasjonal Pisa test, E-sport og data teknologi. Så lenge det har noe med matematikk, teknologi, videospill og E-sport. Always Asians.

Jeg må innrømme at som kakkerlakk tenkte jeg mitt av bildet. Medietrening og posering er ikke høyste prio i treningen skjønner jeg.

 

Asiatene er gode. Det skyldes folketall samt en vinnerinnstilling og selvdisplin som vestlig kultur bare ikke har. Se til norsk skole bare, hvor middelmåddighet er målsetningen.

 

Heldigvis finnes det gode muligheter også for vestlige, men i motsetning til i Asia krever det at vestlige utøvere går utover normalen.

Lenke til kommentar

 

Bildet sier alt. "Vinner i et eller annet som enten har med data eller matematikk å gjøre".

Og poenget ditt var?

Gamer.no, hvorfor skriver dere bare om Starcraft-turneringen på DreamHack? Det var store turneringer i drøssevis av andre spill der også. CS:GO-turneringen hadde det største anntallet seere, og Hearhstone-turneringen var så langt den største i spillets historie. Turneringene i LoL og Dota2 var heller ikke smågreier.

 

Hvorfor nevnes ikke dette?

Endret av Sanchez_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går rett og slett på manglende ressurser. Vi jobber fortsatt med å stable på beina en profesjonell, stabil og produktiv e-sportredaksjon. Ta gjerne kontakt med meg dersom noen ønsker å jobbe med e-sport hos oss.

 

Men vi var tilstede på Dreamhack Summer, og det kommer flere artikler fortløpende i tiden fremover :-)

Endret av TST
Lenke til kommentar

Det går rett og slett på manglende ressurser. Vi jobber fortsatt med å stable på beina en profesjonell, stabil og produktiv e-sportredaksjon. Ta gjerne kontakt med meg dersom noen ønsker å jobbe med e-sport hos oss.

 

Men vi var tilstede på Dreamhack Summer, og det kommer flere artikler fortløpende i tiden fremover :-)

Takk for nyttig svar!

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Det går rett og slett på manglende ressurser. Vi jobber fortsatt med å stable på beina en profesjonell, stabil og produktiv e-sportredaksjon. Ta gjerne kontakt med meg dersom noen ønsker å jobbe med e-sport hos oss.

 

Men vi var tilstede på Dreamhack Summer, og det kommer flere artikler fortløpende i tiden fremover :-)

Syns at dere skylder Ekstrabrukerne dette.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...