Gå til innhold

Facebooks Snapchat-konkurrent er offisiell


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

På hvilken måte gir det mening at du må sende et svar før du overhode vet hva du faktisk skal svare på? Jeg kan halvveis forstå tankegangen bak i et eller annet forsøk på å motarbeide så kalte "stalkers" og folk som har en masse folk på vennelisten bare for å "snoke" i bilder som andre legger ut, men samtidig så kan vel folk takke seg selv når de tross alt med viten og vilje faktisk legger ut bilder "offentlig" via "My Stories" eventuelt sender "private" snaps til vedkommende som tilsynelatende kun har interesse av å se på bilder uten og dele egne og kanskje overhode ikke kjenner folkene de har på vennelista til å begynne med.

 

 

Dette må da skape et helvetes mye rot? Skal jeg ta et komplett random bilde å sende til madammen for å kunne se et bilde hun har sendt til meg, hvor hun igjen må ta et helt random bilde å sende tilbake til meg for å se det bilde som jeg måtte sende for å se bilde hun sendte til meg i førsteomgang. Er jeg den eneste som ikke klarer å følge logikken her og ser for meg et virvar av komplett meningsløse og idiotiske bilder sendet vegg-i-mellom her? Dette fører vel til at 90% av bildene er av type kølsvarte bare for å kunne åpne et du har mottatt...

  • Liker 6
Lenke til kommentar

At en må sende et svar før en får åpnet bilde er jo helt meningsløst. Kommer til å bli mange bilder av himmel og tak med denne metoden. Tror overhode dette ikke blir noen konkurent til Snapchat. Tror ikke jeg engang gidder å laste den ned for å teste.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...