Gå til innhold

Game of Thrones setter enda en piratrekord


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Bare noen få timer etter at torrentfilen av avslutningen på fjerde sesong dukket opp på nettet bestod torrent-svermen av over 254 000 personer, og i løpet av de første 12 timene hadde episoden blitt lastet ned cirka 1,5 millioner ganger.

Det er bare å ta av seg hatten for torrent-teknologien. Så mange samtidige nedlastinger og så mange på 12 timer er vilt imponerende for et system uten noen gigantisk sentral server.

 

da den magiske grensen på 200 000 ble brutt.

Slike runde tall er hverken magisk eller grense.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

 

Når det ikke finnes noe lovlig alternativ som er bedre..

Nuvel. HBO Nordic er da ikke så ille.

HBO Nordic er faktisk veldig bra, netflix f.eks er tull i forhold.

Sa nettopp opp mitt HBo medlemskap, fekk det for å sjå game of thornes, men det slo ikkje feil, kvar mandag eg satte meg ned for å sjå på HBO så fekk er ikkje kontakt med serverene deira. I følge HBO så har ikkje dei problemer med kapasitetetn, løye det når det berre var på mandager eg hadde problem. HBO greier ikkje å levere den tjenesten dei lover...

Lenke til kommentar

Jeg har HBO nordic, og ser at kvaliteten er bedre nå enn da jeg startet abonnementet, så det er fremgang.

 

Jeg bruker det på Samsung smart-tv, og for et par uker siden så jeg at Game of Thrones faktisk sendte 5.1 lyd også, var 2.0 i begynnelsen av sesongen.

 

Må også si at jeg faktisk lastet ned siste episoden i går for å se hos en kamerat som også betaler for HBO, men har litt dårlig linje til å kjøre god kvalitet. Ble litt overrasket da han hadde funnet ut at hvis han startet episoden, valgte HD og satt på pause (PC), så ble hele episoden bufret i bra kvalitet, så vi kunne se den der. Det hadde jeg ikke trodd gikk an.

 

Så HBO er blitt en bedre tjeneste, men grensesnittet til Samsung (og kanskje andre smart-tv-er?) er under par og vi har ventet lenge på PS3 og PS4 klienter...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det største problemet for min del når det gjelder HBO Nordic er at det er umulig å få helt glatt avspilling av film på PC. Uansett om jeg setter skjermen/TV'en til 24 Hz (som jeg regner med f.eks. Game of Thrones sendes som) går det ikke glatt, og det plager meg. Med NetFlix er det litt bedre, men ikke bra nok. Jeg abonnerer både på NetFlix og HBO Nordic, men laster likevel ned enkelte TV-serier (torrents), som Game of Thrones, for å få best mulig kvalitet.

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Når det ikke finnes noe lovlig alternativ som er bedre..

Nuvel. HBO Nordic er da ikke så ille.

HBO Nordic er faktisk veldig bra, netflix f.eks er tull i forhold.

Sa nettopp opp mitt HBo medlemskap, fekk det for å sjå game of thornes, men det slo ikkje feil, kvar mandag eg satte meg ned for å sjå på HBO så fekk er ikkje kontakt med serverene deira. I følge HBO så har ikkje dei problemer med kapasitetetn, løye det når det berre var på mandager eg hadde problem. HBO greier ikkje å levere den tjenesten dei lover...

det er for dårlig! jeg følger med på house of cards, og abonerer på netflix. aldri noe problemer der.

 

betaler gladlig prisen dersom alt fungerer som det skall.

Lenke til kommentar

De bruker penger på annonser og programmer som er så som så (Netflic og HBO etc)

Torrent sider gjør ikke en dritt og det er en knall suksess

 

Synd industrien aldri lærer

Torrent er noe av det sikreste en kan laste ned og det hadde ikke vært vanskelig for DE å la oss laste ned seriene for streaming er noe herk (for oss med trege linjer)

 

Den dagen Film og Serie bransjen kommer med en sammarbeids betal torrent side så skal jeg stoppe å laste ned gratis..

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...