Gå til innhold

LGs nye TV går kraftig ned i pris


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Samsung sine TVer er absolutt ikke noe dritt. Skulle gjerne hatt en av Samsung sine topp modeller, men lommeboka er litt for slank dessverre :(

 

Edit: Manglet et ord i artikkelen

 

Noe av det vi falt for var at webOS klarer å kjøre med mer enn én applikasjon av gangen, hvilket betyr at du kan hoppe i mellom to apper uten at de må lastes inn på nytt for hver gang.

Endret av KimWhinesAlot
Lenke til kommentar

Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore.

 

Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere...

 

Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55"

Lenke til kommentar

 

Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore.

Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere...

 

Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55"

 

Her har det mye å si på størrelse og avstand du sitter fra TV. Har en 46" nå som jeg sitter ca 2,5 meter fra å da holder 1080P i massevis for meg, men skulle jeg kjøpt 75" hadde jeg nok ville ha gått for en 4K TV, selv om det ikke er så mye 4K materiale ute enda.

Lenke til kommentar

 

Ikke rart at de skrudde ned prisen. Man får Samsungs helt nye UHD modell (UE55HU8205XXE) for 20 lapper hos Elkjøp nå. De har også en i 6-serien til rundt 13 lapper. Det også 55" med quadcore.

Kjære deg. Alt handler ikke om oppløsning. Når det gjelder tv er faktisk oppløsning en av de siste tingene du bør prioritere...

 

Dessuten så har jo lg en uhd til rundt 15k for 55"

 

Det er vel fjorårets modell? Uten HDMI 2.0. Og ja, det stemmer at alt handler ikke om oppløsning. Men dersom konkurrentene tilbyr tilsvarende modell med HDMI 2.0 og høyere oppløsning, samt er ledende på markedet, så bør man justere ned litt ja.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...