Gå til innhold

Nå har Xbox One fått norske priser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

Med all den foreplay forventninga og alt snakket og reklamiseringen så fikk jeg inntrykk av at dette skulle bli et svindyrt produkt. Så enkelt som det, ikke noe å lese i det :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Imponerende resonnement!

Ja, jeg er ganske sikker på at folk fortsatt ville strømt til butikkene, bare se på prisoen til ps4

 

Med en prislapp på 7000 kunne MS fint bare ha skrinlagt Xbox varemerket for godt.

Hadde det vært en så dårlig ide egentlig? Da kunne dem kanskje gitt rare merket sitt tilbake til nintendo med og gitt oss banjo threeie og conkers second bad fur day :)

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Ja, jeg er ganske sikker på at folk fortsatt ville strømt til butikkene, bare se på prisoen til ps4

Er PS4 overpriset?

 

Ja

 

Da kunne dem kanskje gitt rare merket sitt tilbake til nintendo

Er Xbox opprinnelig Nintendos varemerke?

 

Nei rare er

Lenke til kommentar

 

Imponerende resonnement!

Ja, jeg er ganske sikker på at folk fortsatt ville strømt til butikkene, bare se på prisoen til ps4

 

Med en prislapp på 7000 kunne MS fint bare ha skrinlagt Xbox varemerket for godt.

Hadde det vært en så dårlig ide egentlig? Da kunne dem kanskje gitt rare merket sitt tilbake til nintendo med og gitt oss banjo threeie og conkers second bad fur day :)

 

 

Kjempe dårlig idé ettesom PS4 da hadde overkjørt One ytterligere pga. pris/ytelse, mer enn den gjør i dag.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Nei rare er

Aha, sånn å forstå.

Hva mener du PS4 bør koste?

 

Ihvertfall det samme som ps3 gjorde, om jeg husker det riktig kosta den 6 tusen

Lenke til kommentar

Å komme nesten ett år etter PS4 med den prisen er å skyte seg selv i foten. Vi snakker svakere hardware enn konkurrenten samt at de mest hardbarka entusiastene allerede har skaffet seg en importkonsoll. 3000 kroner ville vært en fornuftig pris hvis de har håp om å selge en del konsoller.

Lenke til kommentar

Å komme nesten ett år etter PS4 med den prisen er å skyte seg selv i foten. Vi snakker svakere hardware enn konkurrenten samt at de mest hardbarka entusiastene allerede har skaffet seg en importkonsoll. 3000 kroner ville vært en fornuftig pris hvis de har håp om å selge en del konsoller.

 

Enig med deg. 4500 med Kinect er latterlig. Spesielt ettersom Microsoft nærmest har gitt opp Kinect.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Å komme nesten ett år etter PS4 med den prisen er å skyte seg selv i foten. Vi snakker svakere hardware enn konkurrenten samt at de mest hardbarka entusiastene allerede har skaffet seg en importkonsoll. 3000 kroner ville vært en fornuftig pris hvis de har håp om å selge en del konsoller.

Enig med deg. 4500 med Kinect er latterlig. Spesielt ettersom Microsoft nærmest har gitt opp Kinect.

 

Det er jo en sterk maskin med neste generasjons progressor system og grafikk ;)

Endret av Bruker-292501
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...