Gå til innhold

Nå kommer action-dronene


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare forestil dig det luft-trafik-kaos der vil blive over vejene i Rusland med disse... :rofl:

 

Om GPS teknologien blir nøyaktig nok så vil det ikkje være noke problem dersom drona held seg direkte over kjøyretøyet. Einaste måten ein då kan få ein kollisjon i lufta vil då være dersom kjøyretøya på bakken kolliderer. (Her må det nok også være ei fast høgde over kjøyretøya slik at ein ikkje får kollisjon dersom ein kjøyrer på ei bru som krysser ein trafikkert veg, så mulig dette blir litt komplisert).

Lenke til kommentar

Nå er jo gamelt nytt, de funksjonene er alt tilgjengelig med standard komponenter og gratis programvare. Har selv en drone som kan følge etter en android tlf.

Problemet med disse produktene er nok at gpsen ikke registrerer om det kommer noe i veien for quaden, og en quad kan gjøre ganske mye skade, (har selv tilbrakt en kveld på legevakten etter nærkontakt).

Tror de burde satse mere på og lage et design hvor propellene er mere beskyttet, gjerne i et matrialle som ikke er så hardt..

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-qfohT7

Nå er jo gamelt nytt, de funksjonene er alt tilgjengelig med standard komponenter og gratis programvare. Har selv en drone som kan følge etter en android tlf.

Problemet med disse produktene er nok at gpsen ikke registrerer om det kommer noe i veien for quaden, og en quad kan gjøre ganske mye skade, (har selv tilbrakt en kveld på legevakten etter nærkontakt).

Tror de burde satse mere på og lage et design hvor propellene er mere beskyttet, gjerne i et matrialle som ikke er så hardt..

 

Jeg kunne tenkt meg å ha en flygende etter meg mens jeg selv flyr (i paraglider), så støtter den :) Men hadde nok prøvd allikevel..

Endret av Slettet-qfohT7
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...