Gå til innhold

Flere bilder av «iPhone 6»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Disse bildene / ryktene dukket vel opp tilbake i type mars / april. Tviler sterkt på at rykter og bilder av såkalte "prototyper" fra så mange måneder før lansering er spesielt reelle. Det er ofte vi ser bilde av det faktisk produktet noen uker før lansering, men at Apple skal ha vært såpass slepphendte at hvermannsen allerede et halvt år før lansering skal klare å replikkere og produsere utkast av telefonen virker svært usannsynlig.

 

Registrerer også at ingen av disse ryktene har dual-flash som ble introdusert med iPhone 5S, det virker jo veldig lite sannsynlig at dette skal ha forsvunnet? Det er tross alt en funksjon som har vist seg å ha endel for seg og fungerer temmelig bra så hvorfor skulle Apple ha fjernet denne med iPhone 6?

 

Og det er vel ikke bare jeg som reagerer på de vanvittige brytepunktene som sikkert er antenner på disse bildene? At det må være brytepunkter for antennene er nå greit nok, men at Apple som er et selskap som er så til de grader opptatt av design, er perfeksjonister når det kommer til proporsjoner og det hele skal være fornøyd med noe som ser såpass grelt ut på det endelige produktet kan jeg aldri tenke meg. Disse brytepunktene vil jo ene og alene gjøre iPhone 6 til den minst attraktive telefonen i serien så langt (med tanke på utseende) så jeg tviler på at disse bildene er spesielt reelle.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Håper virkelig ikke den skal være så stor og rund på kantene, poenget med mobil er jo at dem skal være små. Visst apple fortsetter slik kommer om ikke lenge ipad og iphone ha skifta størrelse...

Lenke til kommentar

Håper ikke dette blir den nye iPhone. For det første er den stygg, og for det andre er den alt for stor. iPhone 4 er perfekt størrelse for meg. Jeg kan leve med 4-tommer fra iPhone 5, men blir det større er det jo umulig å få den i lomma, og da kan en jo like gjerne kjøpe en iPad eller MacBook. Da må du jo ha en koffert med deg uansett.

Lenke til kommentar

iPhone 4 er perfekt størrelse for meg. Jeg kan leve med 4-tommer fra iPhone 5, men blir det større er det jo umulig å få den i lomma, og da kan en jo like gjerne kjøpe en iPad eller MacBook. Da må du jo ha en koffert med deg uansett.

 

Jeg tror ikke de vil skifte størrelse, men heller lansere 2 nye størrelser i tillegg.
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

 

Steve Jobs er død og det synes. (om dette er sluttproduktet)

Steve jobs var død når iphone 5 kom ut med

 

 

Nå fulgte vel iphone5 samme designprinsippet som iphone4 med litt større skjerm,

 

Ja, håper iphone 6 gjør det samme, jeg vil IKKE ha rundete kanter

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...