Gå til innhold

Er dette Star Wars-spillet fansen ønsker seg?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Men jeg skjønner bare ikke hva poenget med en nedskalering er? Altså, om DICE først har utviklet så eksremt god grafikk, hvorfor ødelegge det rett etterpå? For alle? Greit nok at konsollversjonene ikke kan klare den samme grafikken, men på PC er det vel bare å gi brukerne MULIGHETEN til å velge oppløsningene og effektene selv????

Jeg bare forstår det ikke, og ber derfor om noen logiske svar :)

Lenke til kommentar

Men jeg skjønner bare ikke hva poenget med en nedskalering er? Altså, om DICE først har utviklet så eksremt god grafikk, hvorfor ødelegge det rett etterpå? For alle? Greit nok at konsollversjonene ikke kan klare den samme grafikken, men på PC er det vel bare å gi brukerne MULIGHETEN til å velge oppløsningene og effektene selv????

Jeg bare forstår det ikke, og ber derfor om noen logiske svar :)

 

Er jo begrensninger på hva konsollene klarer av grafikk. Nedskaleringen blir nok ikke på Master Race platformen.

Endret av AvidGamer
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Men jeg skjønner bare ikke hva poenget med en nedskalering er? Altså, om DICE først har utviklet så eksremt god grafikk, hvorfor ødelegge det rett etterpå? For alle? Greit nok at konsollversjonene ikke kan klare den samme grafikken, men på PC er det vel bare å gi brukerne MULIGHETEN til å velge oppløsningene og effektene selv????

Jeg bare forstår det ikke, og ber derfor om noen logiske svar :)

 

Er ikke bare grafikken som er problemet men også minne...konsollene har 'bare' ca 4-5GB ledig til spill. CPU-en er ikke av den kraftigste sorten heller. Alt dette vil begrense brettstørrelse, antall spillere samtidig, antall kjøretøy, hvor mange trær som vises på skjermen osv. Det er mye mer enn bare grafikkdetalj...og det er ting som er veldig vanskelig å skalere og blir da satt til det som det dårligste spillsystem klarer. Husk at alle går via de samme servere dvs serversoftwaren er den samme uansett platform du spiller på (sannsynligvis store linuxservere som kjører flere virtuelle servere samtidig). Logger du på med pc versjon kommer du inn på en virtuell server, logger du på med PS3 kommer du i en annen, men det grunnleggende er det samme.

Lenke til kommentar

 

Burde ikke spillet hete battlefront 3?

Ved lansering av nye konsoller (PS4 og XBone) er det ikke så merkelig at nyeste tilskudd i en serie dropper tallet. Spillet fremstår som eget og nytt, og ikke bare en oppfølger til gammel moro.

Men det er så dumt. Det er jo ikke snakk om en remake, men en oppfølger og videreutvikling av en serie som såvidt er ti år gammel nå.

 

Kanskje de tenker at siden en del av målgruppen muligens er for unge til å ha spilt de to andre spillene, så er de redd at de blir skremt bort av et 3-tall. Bedre å late som det er en ny serie, hvis det kan sikre mer penger i kassa.

Endret av Buddy Dacote
Lenke til kommentar

Det kommer nok også litt an på serien. "Infamous: Second Son til PS3 er et greit eksempel. Det er strengt tatt #3 i rekken. Men om man ikke har spilt noen av de forrige spillene i serien frister kanskje ikke #3 så mye. Ved å heller kalle det "Second Son" fjernes litt av "kravet" om å kjenne til serien. Og med salget PS4 ser ut til å ha sammenlignet med XBone virker det som en fornuftig avgjørelse. Mange nye i Sony leiren.

 

For spill som Battlefield er det kanskje ikke så farlig, da man ikke går glipp av stort ved å ikke ha spilt de tidligere spillene uansett. Også er det nok også litt av trenden om dagen at man rett og slett dropper tallet. Hvor langt må vi egentlig telle? :)

Lenke til kommentar

bare ikke bli for hypa. Når alt kommer til alt så vedder jeg mye på at dette blir en Battlefield 4 klone.

 

Har ønsket meg ett Star Wars spill med BF-formelen i mange år jeg da. Bare de ikke kloner bugs og nettverskkoden i tillegg, så er jeg glad til :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...