Gå til innhold

Slik er Facebooks Snapchat-konkurrent


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jepp, det virker som Facebook vil gjere det lettare med gjensidig cyber-sex meldinger.

 

For andre brukere høyrest dette svært masete ut då dette blir ei uendelig rekke av svar og motsvar. Kanskje det funker om du sender melding kun til ein person, men sender du til eit titalls personer så vil det jo pipe i telefonen 24/7.

 

Men når det er sagt så er eg litt spent på om denne "snapchat" appen vil klare å vinne tilbake popularitetet som snapchat hadde før det blei veldig enkelt å lagre alle inkommende bilder.

Skulle eg ha utvikla ein slik "snapchat"-klon så trur eg at eg ville ha fokusert på muligheitene for kryptering/de-kryptering av bilda, og betre vern mot lagring av bilda gjennom screenshot eller tredjeparts applikasjoner.

Lenke til kommentar

Problemet med snapchat er vel at det har vært enkelt å lagre bilder fra dag 1 og at de enda ikke har fikset det. Det tok meg 20 minutter å sette opp en nettside for å hente snaps direkte fra serverne deres. Basert på kode man finner med noen enkle søk på Google. Bilder, video og stories hentes uten å bli markert som lest. Nå bruker jeg ikke snapchat selv, men syntes det var morsomt å teste hvor lett det faktisk var.

Lenke til kommentar

Meh. Nei, dette blir for masete for meg.

 

Skjønner ikke hvorfor det skal være en egen app for alt nå for tiden.

 

Jeg savner en standard for meldinger og video/bilder som legges inn i OS'et, og som tilsynelatende fungerer som SMS/MMS og telefoni i dag, bare med bruk av datatrafikk om det er ønskelig. Out of the Box.

 

Gidder ikke forholde meg til en app for å nå noen venner, og en annen app for å nå andre...

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...