Gå til innhold

Her blir fotografen angrepet av en illsint kvinne


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er ille at han ble overfalt, men å filme slik på en strand virker jo noe suspekt spør du meg.

 

Redigert: En viktig detalj jeg ikke fikk med meg var at han fløy høyt over stranden, og videoen hans beviste at han slett ikke tok bilder av enkeltpersoner.

Endret av hekomo
Lenke til kommentar

 

 

Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide?

Har sett verre enn dette på gata i norge :)

 

Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette :)

Blir nok mange dronefjortiser som kommer til å få en omgang juling sånn som salget av droner har tatt av...

Lenke til kommentar

Har sett verre enn dette på gata i norge :)

 

Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette :)

Nå har ikke jeg noen planer om å dra med en kamera-drone på stranda men om du hadde reagert sånn uten å spørre som en normal person skulle jeg ha laget en helt annerledes type film der du hadde blitt liggende på slutten av den.
  • Liker 9
Lenke til kommentar

 

 

Syke menneske!Hvorfor er så mange amerikanere så sinnssykt paranoide?

Har sett verre enn dette på gata i norge :)

 

Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette :)

Så du hadde risikert fengsel, for og jule opp noen som:

1: Ikke fortjener det

2: Ikke gjør noe ulovlig

3: I denne videoen ikke en gang filmer dama...

  • Liker 9
Lenke til kommentar

Hvor går grensen for når man kan ta igjen her? Selv så hadde jeg nok most henne ned i bakken. Rimelig tålmodig fyr!

Det enkle direkte svaret er: aldri. Det er aldri tillatt å "ta igjen", eller med andre ord å gå til hevn.

Det er derimot tillatt å sette seg til motverge, å hindre eller beskytte seg mot et pågående overgrep. Såvidt meg bekjent kan det her også benyttes våpen, men da øker også faren for å gå for langt, at responsen blir uproporsjonal. Poenget er å avverge den faren, overgrepet, angrepet noen utsetter en for eller utøver mot en. Selvforsvar, nødverge.

Endret av xRun
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Hadde en fjortis brukt drone og filmet mine barn på stranden skulle han fått mere juling enn dette :)

 

Trodde man måtte ha kommet forbi puberteten for å få barn :)

 

 

Han er neppe noe verre enn fyren på jobb som skal "knuse trynet ditt" hver gang han drikker. Men som aldri har slått et menneske.

Lenke til kommentar

Kudos til fyren for å ta det såpass rolig, jeg har ikke hatt selvkontroll nok til å ikke gå til motangrep.

 

Han måtte gjøre det. Når politiet kom så sa hun til dem at det var han som angrep henne og de holdt på å arrestere ham før han viste dem videoen fra mobilen og de arresterte han istedenfor. Det er dessverre blitt slik i det vestlige samfunn at kvinner har førsteretten på å bli trodd.

  • Liker 6
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...