Gå til innhold

Se de første spillscenene fra nye Call of Duty


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gratulerer med å gå bort ifra det forbanna Modern Warfare søppelet. Har fortsatt ikke troen på at det blir noe annet en drit tho, de sikter altfor bredt..

Gratulerer med at du merket det nå. Det siste MW-spillet kom i 2011, nærmere 3 år siden.

 

Lett å missforstå ser jeg nå, men jeg mente var at de endelig gikk en annen vei enn de 6 siste spillene, da de stort sett har vært samme spill med små forskjeller..

Lenke til kommentar

 

Skulle gjerne sett ett solid WW2 spill igjen :)

 

Enemy Front kommer ut om noen dager. Om det blir solid er en annen sak :p

 

 

Er litt skeptisk til den tittelen, skal være veldig kort etter det jeg har hørt.

 

Får ta til takke med Wolfenstein enn så lenge :p

Lenke til kommentar

Etter å ha sett gameplay skal jeg faktisk gi COD e ny sjanse. Konseptet historiemessig kan jo være bra. Gameplay kan jo by på mye action om man ikke spiller som en lat bot som på gameplayet her. Og grafikken har tross alt fått en ekstrem overhaling virker det som.

Lenke til kommentar
  • 2 måneder senere...

Selv om det er fremtidsrettet synes jeg sånn som i black ops II at et sikte kan markere fiendene er tull. Har fienden gps på seg eller? Synes det blir for enkelt....

 

Håper på mye handling og lite "film". Bra at dronene blir tatt med videre, disse er bra i black ops II. Men burde ta med tanks og fly fra ghost, det er gøyalt der.

Bra at man kan velge våpen og utstyr som i black ops II, savnet dette i ghost. Håper de også kommer noen valg med forskjellig utfall som i black ops II. Der fant jeg ut at hendelsene som passer best med min etikk er å drepe Harper (kjeltringen skulle jo tas levende ved ordre), og ta til fange kjeltringen til slutt....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...