Gå til innhold

FEATURE: Tilbakeblikk på E3 gjennom 19 år (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Etter å ha lest dette har jeg nå innsett at jeg er blit for gammel til å leke med tv spill... Fra med i dag går jeg inn for å finne drømme dama og få kids... Takker for meg og takk for at dere åpnet øynene mine. :p

 

Og så har du oss supermenn som klarer å kombinere alle 3 ;)

  • Liker 5
Lenke til kommentar

Etter å ha lest dette har jeg nå innsett at jeg er blit for gammel til å leke med tv spill... Fra med i dag går jeg inn for å finne drømme dama og få kids... Takker for meg og takk for at dere åpnet øynene mine. :p

 

etter å ha lest denne kommentaren har jeg innsett at jeg er blitt for gammel til å lese kommentarer ;)

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Morsom artikkel. Kunne ikke huske at E3 har holdt på så lenge. Interessant å se at den var like dårlig og irrelevant for spill i 1995 som den er i 2014, så det er vel derfor ingen brydde seg på 90-tallet da spill var for de spesielt interesserte, og spillsidene fremdeles fokuserte på de beste spillene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

Fantastisk artikkel, jeg har mange gode minner fra alle de åra, husker fortsatt når ps2, xbox og gamecube var nytt og dem hadde reklamer om det på tv og når jeg fikk gamecube hoppet jeg av glede og satt i flere timer og spilte sunshine :)

Lenke til kommentar

Fantastisk!

 

Minner meg på om hvor lenge jeg faktisk har fulgt E3 altså. Lite kunne toppe kosen med å kjøpe N64,PS og PC-blader i kjølvannet av E3 og lese nyheter der, før Internett ble vanlig :p

 

Gleder meg virkelig til galskapen går av stabelen i år igjen :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...