Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må egentlig le litt, jeg er enig spillet ser bra ut men folk sier alltid dette er det beste, folk sa det samme om mario kart wii :)

 

Vel. Jeg er en av dem som var litt skuffa over Wii-versjonen. Og jeg syns egentlig serien aldri har vært like bra som på SNES, helt frem til 7 og nå 8 kom ut. 8 er desidert det beste hittil.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Må egentlig le litt, jeg er enig spillet ser bra ut men folk sier alltid dette er det beste, folk sa det samme om mario kart wii :)

Vel. Jeg er en av dem som var litt skuffa over Wii-versjonen. Og jeg syns egentlig serien aldri har vært like bra som på SNES, helt frem til 7 og nå 8 kom ut. 8 er desidert det beste hittil.

 

Men det var jo mye som var lagt til i wii, og fra hva jeg har lest så var mario kart online 1 av de meste populære online modsa av alle wii spill. Det hadde også gamle baner fra alle spillene med i som en celebrating av serien som også gjorde den litt speiell og ikke minst, man kunne race med mii-en sin :)

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste i verden som husker Wacky Wheels? Den originale Super Mario Kart-klonen?

 

Synes for øvrig Shepard og Wrex scorer vel så høyt på bromance-skalaen som Shepard og Garrus. Eneste problemet er at siden Wrex kan dø i det første spillet, så får han ikke så stor rolle i de andre. Men første gang du møter Wrex i ME2 er jo bro-tastisk. For ikke å snakke om når han dukker opp i Citadel-dlcen til ME3.

Lenke til kommentar

Er jeg den eneste i verden som husker Wacky Wheels? Den originale Super Mario Kart-klonen?

 

Synes for øvrig Shepard og Wrex scorer vel så høyt på bromance-skalaen som Shepard og Garrus. Eneste problemet er at siden Wrex kan dø i det første spillet, så får han ikke så stor rolle i de andre. Men første gang du møter Wrex i ME2 er jo bro-tastisk. For ikke å snakke om når han dukker opp i Citadel-dlcen til ME3.

 

Veldig godt poeng.

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...