Gå til innhold

Snart kan du søke anonymt på nettet med Apples nettleser


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hvorfor finner jeg den? Når jeg går inn på safari har jeg bare de vanlige valgene, disney, apple og yahoo

 

Du må nesten kjøre Mac OS X 10.10 (Yosemite) BETA, eventuelt iOS 8.0 BETA for å ha tilgang på dette valget i Safari.

 

 

hæ? må det "bygges inn" i eple maskinene for å bruke det? andre går vel bare til duckduckgo.com og thats it!

 

 

Vi snakker om innebygget søkemotor, altså den som trer i kraft når du skriver rett i kommandolinjen / URL-baren øverst. Alle kan naturligvis gå inn på DuckDuckGo.com for å søke, det er ikke det det ser snakk om her.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-QB4VTZbn

La merke til at Apple understreket anonymitet flere ganger på utviklerkonferansen deres for noen dager siden. Sammen med et nytt OSX og iOS som ser svært lovende ut, virker det som Apple kommer til å fortsatt ta markedsandeler fra konkurrentene. Bra for Apple!

Endret av Slettet-QB4VTZbn
Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...