Gå til innhold

Gigabyte slipper kraftpakket spillmaskin


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Den forrige modellen hadde dårlig byggekvalitet og sviktet veldig på midten grunnet den optiske stasjonen. Har de forbedret støtten rundt denne med den nye modellen? Jeg sendte mitt eksemplar tilbake fordi maskinen kom med en buet underside på grunn av den dårlige byggekvaliteten - hele midten på maksinen bulet ut og svikten i tastaturet var enorm!


Gigabyte svarte på kritikken fra kjøpere ved å pakke inn den neste "batchen" med maskiner bedre så de ikke ble ferdigbøyde i frakt, men at byggefeilen heller falt på kunden... Jeg stoler ikke på dem! Her er et bilde fra Gigabytes FB-side som viser dette:



Som en kjøper skriver:

"Nate Shockey Just got mine today, it's bent, and the answer is yes. It's a design flaw in the laptop. All the new packaging is going to do it mean it gets to you without being bent, but once you start using it it will happen on it's own. You can take the DVD out and look inside and clearly see there isn't any/enough bracing to keep this from happening. It's just two 1mm pieces of metal on top and bottom that easily flex just from the weight of my hands on the keyboard."

Endret av StigtriX
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...