Gå til innhold

Slik surfer du billigst i sommer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes de seriøst må slutte å melke kunder med de prisene de har. Med de prisene har de skremt det norske folk fra å bruke mobildata utenlands. Jeg har det ihvertfall ALLTID slått av. Å nå prøver de å lure oss med noen små luse pakker som kan bli tømt bare du skrur på moben. Nei, la meg kjøpe minst 1GB for 200kr å autostopp når dette var nådd! Mulig det hadde holdt en uke med hjelp fra wifi fra hotellets soner der det er gratis( ikke gratis på romma over alt).

Lenke til kommentar

Jeg foreslår at hardware.no nå tar seg bryet med å se etter noen priser på lokale sim-kort i noen populære ferieland. Jeg mener å huske at man typisk får 1GB over 1 uke for 50 kroner. Mindre enn en ti-del av prisen med norsk sim-kort, (også på lokale samtaler og sms), og ingen fare for overaskende regning. Slik var det i Vietnam, Thailand og Dominikanske Republikk og Polen.

 

En oversiktlig samenlikning med norske leverandører kan virkelig henge de ut. For det er jo helt latterlige priser. Særlig om telenor står som eier også av den utenlandske tjenesten.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...