Gå til innhold

Watch Dogs er ein braksuksess


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Styring med mus og tastatur er helt håpløs. De skulle ventet en måned før de lanserte PC versjonen, for den er slett ikke klar.

 

Jeg la min til side veldig sjapt i håp om at det blir litt bedre om enn måned eller to.

Jeg synes riktignok ikke styringen med mus og tastatur var det store problemet, det fungerte greit bortsett fra menyene.

Men slike ting som bilkjøringen fikk meg til å misslike det, virker som de glemte kjørefysikk.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Mitt problem er at spillet krasjer for ofte. Fryser, krasjer til desktop, svart skjerm. Ødelegger mye av moroa :(

Angrer på kjøpet, var veldig i tvil. Kjøper i utgangspunktet ikke noe fra Ubisoft, men en kamerat skrøt sånn av spillet, var visst et mye bedre GTA. Så kjøpte fra g2play, så noen andre enn Ubisoft får litt av pengene. Allikevel 350 kr jeg kunne brukt på noe annet.

 

 

Edit: Watch_Dogs er eneste spillet som krasjer på maskinen, så tviler sterkt på at det er PCen. Nyeste beta drivere og alt, men nope.

Endret av Dunno1987
Lenke til kommentar

Flott. Da kommer det vel mer etterhvert, noe som definitivt ikke er meg imot.

 

Watch dogs (PC) Metacritc:

 

Metascore: 8.1/10 (Based on 12 critics)

User score: 4.6/10 (Based on 1645 ratings)

 

For konsollversjonene ligger ratingen på cirka samme nivå.

Nå er det stort sett bare troll som gidder å stemme på slike sider. Jeg har kost meg stort helt sida spillet kom, og det eneste av betydning jeg reagerer på er stuttering under kjøring. Multiplayer (1 mot 1) er kanskje det fiffigste jeg har vært borti, det er rett og slett kjempemoro og ikke minst utfordrende. Ingen jeg kjenner har noen innvendinger utover småting og at det kjører litt dårlig.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Minner litt om Assasins Creed. Folk likte ikke det første, men fikk bra kritikk. Så kom toeren og var knallbra. Så melket Ubisoft serien temmelig godt.

 

Mulig vi ser det samme her. Men kan aldri tro det blir årlige lanseringer av et slikt spill.

 

En ting skal Ubisoft ha, de pusher ut mange AAA titler. Det kan jeg ikke si om Activision.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Gjest Gjest slettet-ld9eg7s96q

Jeg har fulgt med litt av ubisofts historikk og har bevisst valgt å styre unna spill lansert av de. Men hva hjelper det å stemme med lommeboka når folk aldri lærer og kaster penger etter de som zombier?

Lenke til kommentar

Positivt at en ny IP gjør det bra, og konseptet er stilig. Det negative er som nevnt over her at spillet ikke er spesielt imponerende. I tillegg er PC-versjonen forferdelig, selv til Ubisoft å være. (Jeg klarer ikke 60 fps med mitt overklokkede 7950, til og med på laveste innstillinger. Jeg pleier vanligvis kunne spille på ultra/high uten problemer.)

 

Jeg har strengt tatt ikke tid til å spille spillet nå uansett. De lover ting skal bedres med patcher, vi får se om det stemmer. Men skal holde meg til min hovedregel om å ikke kjøpe Ubisoftspill på PC fremover.

Endret av Jakoozie
Lenke til kommentar

Glad jeg ikke pre-ordret spillet, og det var av prinsipp siden spillet ville bli dyrere etter lansering. Observerte en venn spille Watch Dogs, og jeg var mildt sakt skuffet: det var spesielt grafikken, kjøreopplevelsen og skytemekanikken virket veldig kjedelig.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...