Gå til innhold

FOTOESSAY: Taipei 101 (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Tenk konsekvensene av at noen hadde hacket seg inn i systemet som styrer kula og fått den til å svinge MED svingningene som vinden.

Tror du den styres av et datasystem da? Jeg ser for meg datasystem på overvåking, men kanskje ikke på styring av selve kula og støtdemperne :hmm: Men mulig jeg er helt på jordet også da :confused:

Endret av TXD1979
Lenke til kommentar

 

 

Tenk konsekvensene av at noen hadde hacket seg inn i systemet som styrer kula og fått den til å svinge MED svingningene som vinden.

Tror du den styres av et datasystem da? Jeg ser for meg datasystem på overvåking, men kanskje ikke på styring av selve kula og støtdemperne :hmm: Men mulig jeg er helt på jordet her også da :confused:

Det kan vær at den styres mekanisk, men sannsynligvis ikke (7 min. intervaller og hydraulikk).

Ville hvertfall gjettet på datastyring. Men det er sikkert heavily protected.

Lenke til kommentar

 

 

 

Tenk konsekvensene av at noen hadde hacket seg inn i systemet som styrer kula og fått den til å svinge MED svingningene som vinden.

Tror du den styres av et datasystem da? Jeg ser for meg datasystem på overvåking, men kanskje ikke på styring av selve kula og støtdemperne :hmm: Men mulig jeg er helt på jordet her også da :confused:
Det kan vær at den styres mekanisk, men sannsynligvis ikke (7 min. intervaller og hydraulikk).

Ville hvertfall gjettet på datastyring. Men det er sikkert heavily protected.

Ja du har kanskje rett i det :) Jeg stusset bare siden det sto "... og det hele fungerer mer eller mindre av seg selv" under det ene bildet ;)

Lenke til kommentar

Man må jo ikke besøke byggningen for å se kula i aksjon. Et enkelt Google-søk fremskaffer f.eks. følgende video. Noen av damene høres jo nesten ut som om har orgasme i videosnutten:

 

Endret av G
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...