Gå til innhold

Kraftig spillbærbar er under 2 centimeter tykk


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Bruker-292501

 

Jeg syns ikke den ser så tynn ut egentlig, ser ut som in 5k pc

 

Denne PCn skjønte du tydeligvis ikke.

 

Jeg leste den var tynn men jeg syns ikke den virka tynn, jeg syns det er rart det er pcer som koster opp til 20k. Man får jo gjort mye på en billig pc:)

Lenke til kommentar

Jeg leste den var tynn men jeg syns ikke den virka tynn, jeg syns det er rart det er pcer som koster opp til 20k. Man får jo gjort mye på en billig pc:)

 

Og jeg synes det er rart at det finnes leiligheter med kvadratmeterpris på 70 000, man får gjort mye med en billig leilighet i Gudbrandsdalen.

  • Liker 5
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Jeg leste den var tynn men jeg syns ikke den virka tynn, jeg syns det er rart det er pcer som koster opp til 20k. Man får jo gjort mye på en billig pc:)

 

Og jeg synes det er rart at det finnes leiligheter med kvadratmeterpris på 70 000, man får gjort mye med en billig leilighet i Gudbrandsdalen.

 

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Virker meningsløst å svare på.

 

Omtrent samme forskjellen som en Nissan Leaf og en Tesla vil jeg tro.

 

Ikke meningsløst, jeg syns ikke de dyrere er noen annerledes. En bærbar er en bærbar og kan ha alle programmer man vil:)

Lenke til kommentar

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Det kan være mye. Det kan være ytelsen. Det kan være fargerommet på skjermen. Det kan være byggekvaliteten. Det kan være merket. Det kan være en blanding av alt sammen.
  • Liker 3
Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Det kan være mye. Det kan være ytelsen. Det kan være fargerommet på skjermen. Det kan være byggekvaliteten. Det kan være merket. Det kan være en blanding av alt sammen.

 

 

 

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Det kan være mye. Det kan være ytelsen. Det kan være fargerommet på skjermen. Det kan være byggekvaliteten. Det kan være merket. Det kan være en blanding av alt sammen.

 

Er vell for de kanskje litt nerdete som bruker pc til mer enn bare enkle ting, og som bryr seg oppi at alt er i beste kvalitet og grafikk? Men summen i seg selv høres skremmende høyt ut, det er jo over en måneds lønn for mange

 

 

Ikke meningsløst, jeg syns ikke de dyrere er noen annerledes. En bærbar er en bærbar og kan ha alle programmer man vil:)

Og ei kjerring er ei kjerring.

 

Ikke sant:)

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Altså, hva er helt ærlig altså, hva er den store forskjellen på en bærbar til 5k og en til 20?

Virker meningsløst å svare på.

 

Omtrent samme forskjellen som en Nissan Leaf og en Tesla vil jeg tro.

Ikke meningsløst, jeg syns ikke de dyrere er noen annerledes. En bærbar er en bærbar og kan ha alle programmer man vil:)

Hva bruker du egentlig pcn til? Hvilke programmer etc? For om du kan ha alle de programmene du ønsker på en 5k laptop og være fornøyd så tviler jeg sterkt på at d bruker pcn til mer enn streaming, über lett gaming og nett browsing.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg skulle gjerne hatt en tynn maskin jeg kan bruke på skolen, på bussen og hjemme til å spille. Denne pc-en fyller disse kravene. Alternativet hadde vært å få en tynn og lett laptop med en god skjerm til ca. 7k og en gaming PC til 7k, men liker å ha alt i en pakke som jeg har nå. Slipper å synkroniserer dokumenter og endringer hele tiden.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...