Gå til innhold

18 høydepunkter fra Apple-lanseringen


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Høydepunkter? 90% av brukere på nettet er jo enige om at mesteparten av de nye funksjonene bare er kopier av andre sine funksjoner. Ikke uten grunn at aksjen falt som en stein.

 

http://www.side3.no/teknologi/har-apple-blitt-alt-det-de-hater/8450608.html

 

Før eller siden blir man nødt til å ''kopiere'' noen andre. Det er rett og slett andre som også har kommet opp med gode ideer folk ikke har lyst å leve uten. Det blir litt som å peke på en dørprodusent og si at de kopierer alle andre. Stort sett bruker likevel Apple å komme opp med en bedre måte å implementere funksjoner på, med mindre det er noe veldig enkelt.

 

Synes det er en bra ting at de tar litt etter andre. Flere gode funksjoner for forbrukeren. Hovedgrunnen til at aksjen falt er at media har fått tak i at Cook har sagt at det blir en enorm lansering og et av det største årene for Apple noensinne, noe det åpenbart ikke var. Egentlig veldig små endringer som har liten betydning.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det ble det uttalt at de har den beste pipelinen på 25 år, og da siktes det vel for det meste til maskinvare og det kommer jo senere. Det at de kom med nytt programmeringsspråk er nok større enn hva de fleste her innser, og 4000 nye APIer som åpner opp iOS i langt større grad, samt Metal osv er også temmelig greie nyheter som vel ingen egentlig hadde forventet.

Endret av RamGuy
  • Liker 2
Lenke til kommentar

At folk gang på gang klager over at ting blir presentert som nytt og revolusjonerende fascinerer meg like mye hver gang. Hvor naive er vi nordmenn? Skjønner man ikke at ingen lanserer noe nytt og sier: "det er egentlig bare innhenting i forhold til konkurrenter, det er egentlig ikke nytt" osv.

 

Her er det mye bra og gode løsninger. Det er mye nytt og som med alt annet Apple gjør så handler det ikke om at absolutt ingen har gjort det før, men at absolutt ingen har gjort det såå gjennomført som Apple gjør det nå.

Lenke til kommentar

Høydepunkter? 90% av brukere på nettet er jo enige om at mesteparten av de nye funksjonene bare er kopier av andre sine funksjoner. Ikke uten grunn at aksjen falt som en stein.

 

http://www.side3.no/teknologi/har-apple-blitt-alt-det-de-hater/8450608.html

Helt latterlig feil. Med unntak av 30. mai er aksjen pr dags dato på høyeste nivå på 2 år!

Aksjen falt dobbelt så mye etter lanseringen av iPad.

Endret av Nimrad
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Høydepunkter? 90% av brukere på nettet er jo enige om at mesteparten av de nye funksjonene bare er kopier av andre sine funksjoner. Ikke uten grunn at aksjen falt som en stein.

 

http://www.side3.no/teknologi/har-apple-blitt-alt-det-de-hater/8450608.html

 

Så når aksjen nå er på sitt høyeste siden 2012, så må vel grunnen være at markedet har latt alt synke inn, og ser at Apple har presentert sine beste OS- og softwarenyheter på flere år... ;)

 

Jeg er i likhet med 90% av brukerne på nettet ikke på linje med de få surmagede bloggerne som ikke ser skogen for bare trær. Er rimelig imponert over totalpakken Apple presenterte, som virkelig har gitt konkurrentene noe å tenke på. Dette kommer til å bli veldig bra, særlig kombinert med kommende ny hardware. :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Høydepunkter? 90% av brukere på nettet er jo enige om at mesteparten av de nye funksjonene bare er kopier av andre sine funksjoner. Ikke uten grunn at aksjen falt som en stein.

 

http://www.side3.no/teknologi/har-apple-blitt-alt-det-de-hater/8450608.html

 

Så når aksjen nå er på sitt høyeste siden 2012, så må vel grunnen være at markedet har latt alt synke inn, og ser at Apple har presentert sine beste OS- og softwarenyheter på flere år... ;)

 

Jeg er i likhet med 90% av brukerne på nettet ikke på linje med de få surmagede bloggerne som ikke ser skogen for bare trær. Er rimelig imponert over totalpakken Apple presenterte, som virkelig har gitt konkurrentene noe å tenke på. Dette kommer til å bli veldig bra, særlig kombinert med kommende ny hardware. :)

 

 

Jo, men du er jo totalt ukritisk til alt eplet gjør, så du er jo helt innhabil i denne saken.

Endret av LoveAmiga
Lenke til kommentar

 

 

Høydepunkter? 90% av brukere på nettet er jo enige om at mesteparten av de nye funksjonene bare er kopier av andre sine funksjoner. Ikke uten grunn at aksjen falt som en stein.

 

http://www.side3.no/teknologi/har-apple-blitt-alt-det-de-hater/8450608.html

 

Så når aksjen nå er på sitt høyeste siden 2012, så må vel grunnen være at markedet har latt alt synke inn, og ser at Apple har presentert sine beste OS- og softwarenyheter på flere år... ;)

 

Jeg er i likhet med 90% av brukerne på nettet ikke på linje med de få surmagede bloggerne som ikke ser skogen for bare trær. Er rimelig imponert over totalpakken Apple presenterte, som virkelig har gitt konkurrentene noe å tenke på. Dette kommer til å bli veldig bra, særlig kombinert med kommende ny hardware. :)

 

 

Jo, men du er jo totalt ukritisk til alt eplet gjør, så du er jo helt innhabil i denne saken.

 

 

Not so - min lange erfaring med og kunnskap om selskapet og produktene, samtidig som jeg ikke har noen annen form for tilknytning til selskapet, gjør meg tvert imot habil, og konstruktivt kritisk når det faktisk er grunn til det.

Endret av Newton
  • Liker 1
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...