Gå til innhold

iOS 8 kobler sammen familien


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Må bare rette opp en litt grov feil...

 

"Apple har nemlig skrotet to virkelig store stykker arvegods. Appene for iOS ble tidligere skrevet ved hjelp av språk som Objective C og OpenGL. Begge disse språkene har vært med oss i en årrekke, og Apple hiver dem nå ut til fordel for egne språk."

 

Dette stemmer ikke. Swift som det nye språket heter kommer til å støttes ved siden av Objective-C. OpenGL ES kommer også til å være støttet i tillegg til "Metal".

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Swiftkey har blitt elendig med de nyeste oppdateringene, så jeg måtte gå over til google keyboard. Hvis jeg skulle byttet ut apples eget tastatur, som jeg synes er helt greit, så hadde jeg lett etter noe annet.

Uansett, her synes jeg det var overraskende mye nytt :) Det meste spennende synes jeg er forandringene som inviterer til bedre samspill mellom iOS- og OSX-enheter. Synes det er stilig at jeg kan ta imot telefoner når jeg sitter på min iMac, selv om telefonen er langt borte.

Tråden vil sikkert bli nedrent av apple-hatere ganske snart, men for meg som vipper mellom android og iOS titt og ofte er dette nyheter som gjør telefonen langt mer interessant. Er spent på å se hvordan iOS 8 blir på iPaden min også :)

Endret av Jakoozie
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Jeg likte at man kan svare på SMS fra OSX. Jeg er svært dårlig til å svare på SMS siden jeg sjelden gidder å svare på lengre meldinger. Sikkert greit å ha muligheten til å ringe fra OSX også, men langt i fra noe jeg har savnet.

 

Ellers er jeg spent på hvordan HomeKit og HelthKit blir i praksis :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...