Gå til innhold

Både iPhone, iPad og Mac har blitt «ny»


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes dette var en av de bedre konferanse til Apple. Continuity er spennende, etter min mening er Apple nærmere å få til effektiv samhandling mellom telefon, nettbrett og datamaskin enn Windows er med Windows 8, Jeg synes det virker utrolig kult å kunne ta imot en telefon når jeg sitter på iMac-en min og jobber, med telefonen i et helt annet rom.

 

Kjører android for tiden, og er fornøyd med det. Men er ganske så intrigued av de nye funksjonene til både iOS og OSX. Hvis iphone 6 blir stor nok så er det ikke umulig at jeg hopper tilbake til Apple-land neste gang.

Lenke til kommentar

Synes dette var en av de bedre konferanse til Apple. Continuity er spennende, etter min mening er Apple nærmere å få til effektiv samhandling mellom telefon, nettbrett og datamaskin enn Windows er med Windows 8, Jeg synes det virker utrolig kult å kunne ta imot en telefon når jeg sitter på iMac-en min og jobber, med telefonen i et helt annet rom.

 

Kjører android for tiden, og er fornøyd med det. Men er ganske så intrigued av de nye funksjonene til både iOS og OSX. Hvis iphone 6 blir stor nok så er det ikke umulig at jeg hopper tilbake til Apple-land neste gang.

 

Om du liker sånn kan du jo prøve varianter som lync som relativt sømløst kombinerer mobil og ip-telefoni, en ting som er bra med apple er at de lanserer ting stort sett overalt, istedet for jalla-opplegget med google voice, som er en USA-ting (utover det er det jo ganske tilsvarende det også)

 

AtW

Lenke til kommentar

Slitsomt med alle disse systemoppgraderingene. Er alltid noe som slutter å funke ved oppgraderinger.

Synes det er greit med jevne oppdateringer på systemer, men ikke hele tiden!

 

Jeg installerete vel 10.6 samtidig som win7. Siden det har jeg hatt 10.7, 10.8 og 10.9, fortsatt på win7 på pcen! Istedet for å leverer oppdateringer til OS, leverer Apple nytt OS. Hvis du fortsatt er på 10.6 må du belage deg på OpenGL 2 og NVidia drivere rundt versjon 256.x.x

Lenke til kommentar

 

 

Google Voice er da tilgjengelig for resten av verden også?

Appen er tilgjengelig, men kan jeg ringe til et mobilnummer via den?

 

AtW

Google voice er jo erstattrt med google hangouts for lenge siden.

Hangouts fungerer på alle klienter og er like god som apple sin nye tjeneste.

Lenke til kommentar

 

 

Google Voice er da tilgjengelig for resten av verden også?

Appen er tilgjengelig, men kan jeg ringe til et mobilnummer via den?

 

AtW

Google voice er jo erstattrt med google hangouts for lenge siden.

Hangouts fungerer på alle klienter og er like god som apple sin nye tjeneste.

 

 

Det er dette som står i FAQen til google, mulig det er utdatert, men jeg tror det er riktig:

 

"If you are a Google Voice user, you can receive calls to your Google Voice number right in Hangouts in Gmail, Google+, and the Hangouts Chrome app. Note that Google Voice is currently only available in the US. To sign up for Google Voice, visit http://www.google.com/voice."

 

AtW

Lenke til kommentar

 

 

 

 

Google Voice er da tilgjengelig for resten av verden også?

Appen er tilgjengelig, men kan jeg ringe til et mobilnummer via den?

 

AtW

Google voice er jo erstattrt med google hangouts for lenge siden.

Hangouts fungerer på alle klienter og er like god som apple sin nye tjeneste.

Det er dette som står i FAQen til google, mulig det er utdatert, men jeg tror det er riktig:

 

"If you are a Google Voice user, you can receive calls to your Google Voice number right in Hangouts in Gmail, Google+, and the Hangouts Chrome app. Note that Google Voice is currently only available in the US. To sign up for Google Voice, visit http://www.google.com/voice."

 

AtW

Cool. har ikke brukt det før. Fungerer på alle platformer.

funker bra her. ;)

 

Debian android og windows.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...