Gå til innhold

GUIDE: Watch Dogs (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet+214asdf125

Det er sykt vanskelig å kjøre bil med tastatur/mus. 'W' gir full gass. Fiksa til å bruke PS3-kontrollen, mye bedre opplevelse!

Syns det er trist at det ikke er funnet opp noe spillkontroll-standard for PC, som feks noe lignende Logitech G13 (http://gaming.logitech.com/en-us/product/g13-advanced-gameboard) med analog styring og et par analoge knapper. Ville kombinert styrken i en gamepad med presisjonen til en mus.

 

Forøvrig er det jo festlig at Watch_Dogs hadde PC som "primærplattform" og allikevel så er mange av menyene håpløse.

Endret av Slettet+214asdf125
Lenke til kommentar

 

Det er sykt vanskelig å kjøre bil med tastatur/mus. 'W' gir full gass. Fiksa til å bruke PS3-kontrollen, mye bedre opplevelse!

Syns det er trist at det ikke er funnet opp noe spillkontroll-standard for PC, som feks noe lignende Logitech G13 (http://gaming.logitech.com/en-us/product/g13-advanced-gameboard) med analog styring og et par analoge knapper. Ville kombinert styrken i en gamepad med presisjonen til en mus.

 

Forøvrig er det jo festlig at Watch_Dogs hadde PC som "primærplattform" og allikevel så er mange av menyene håpløse.

 

 

Like stor løgn som at BF3 var PC main platform. Alle vet at dagens AAA-spill blir laget for og til console. WD er en elendig console port.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

kan ikke si grafikken er så imponerende altså. i hvertfall ikke mtp på hva det krever. far cry 3 f.eks er jo "gammelt" men syns det ser penere ut og krever mye mindre.

 

Fordi du kan sammenlikne det smålige Far Cry 3 med sine palmer, busker og fjell med en enorm, open-world sandbox??

 

Det er ikke bare grafikken som gjør at spillet er tungt, det er jo veldig mye som skjer og skal prosesseres ved siden av

Lenke til kommentar
Gjest Slettet+241541

Synes dere sier alt for lite om Anti-aliasing og texture quality som er på en egen meny, og det påvirker ytelsen nesten like mye som alle de andre innstillingene tilsammen. Spillet er forøvrig optimalisert bedre for Nvidia, da de har samarbeidet i ca 5 år med Ubisoft under utviklingen av Watch Dogs.

Jeg spiller med et EVGA GTX 780 Ti, og jeg kan bare glemme å få 60fps stabilt hvis jeg har texture quality på "ultra" og anti-aliasing høyere enn SMAA som tilsvarer "nivå" 2 av totalt 8 muligheter. Jeg ligger på mellom 45-60fps, litt avhengig av om jeg kjører bil eller beveger meg til fots.

 

Ubisoft har forøvrig uttalt at de jobber på spreng med en patch som skal forbedre ytelsen til både AMD og Nvidia

Endret av Slettet+241541
Lenke til kommentar

 

kan ikke si grafikken er så imponerende altså. i hvertfall ikke mtp på hva det krever. far cry 3 f.eks er jo "gammelt" men syns det ser penere ut og krever mye mindre.

Fordi du kan sammenlikne det smålige Far Cry 3 med sine palmer, busker og fjell med en enorm, open-world sandbox??

 

Det er ikke bare grafikken som gjør at spillet er tungt, det er jo veldig mye som skjer og skal prosesseres ved siden av

 

 

far cry 3 er ikke smålig. er et mye bedre spill en dette kjedelige greiene.

 

men du kan gjerne forklare hva det er som skal prosesseres ved siden av takk ?

Lenke til kommentar

Spillet er tøft nok det, minner på mange måter veldig om Gta men det er er vel også meningen. Har spilt det endel på ps3 og der er selvfølgelig grafikken ganske slumpen kontra pc men slipper iallefall bekymre meg for ytelsen og styringa funker greit med stikka, mulig jeg kjøper det til pc også etterhvert når det går litt ned i pris.

Lenke til kommentar

 

 

kan ikke si grafikken er så imponerende altså. i hvertfall ikke mtp på hva det krever. far cry 3 f.eks er jo "gammelt" men syns det ser penere ut og krever mye mindre.

Fordi du kan sammenlikne det smålige Far Cry 3 med sine palmer, busker og fjell med en enorm, open-world sandbox??

 

Det er ikke bare grafikken som gjør at spillet er tungt, det er jo veldig mye som skjer og skal prosesseres ved siden av

 

 

far cry 3 er ikke smålig. er et mye bedre spill en dette kjedelige greiene.

 

men du kan gjerne forklare hva det er som skal prosesseres ved siden av takk ?

 

 

"Smålig" betyr ikke at spillet er dårlig, det betyr at det er et lite spill med utrolig dødt landskap sammenlignet med WD.

 

Hva med de tusenvis av bevegende bilene, personene, alle refleksjonene, vær, vind, søppel som blåser, alle bygg som skal lastes inn, hackables, og og de ti tusen lydene som følger med et bylandskap. Det jeg har nevnt er ikke toppen av isfjellet engang. Det blir som å si klage på at videofilming ikke har 80 megapiksler fordi stillbildekameraer har det

Endret av Audun0505
Lenke til kommentar

 

 

 

kan ikke si grafikken er så imponerende altså. i hvertfall ikke mtp på hva det krever. far cry 3 f.eks er jo "gammelt" men syns det ser penere ut og krever mye mindre.

Fordi du kan sammenlikne det smålige Far Cry 3 med sine palmer, busker og fjell med en enorm, open-world sandbox??

 

Det er ikke bare grafikken som gjør at spillet er tungt, det er jo veldig mye som skjer og skal prosesseres ved siden av

 

 

far cry 3 er ikke smålig. er et mye bedre spill en dette kjedelige greiene.

 

men du kan gjerne forklare hva det er som skal prosesseres ved siden av takk ?

 

 

"Smålig" betyr ikke at spillet er dårlig, det betyr at det er et lite spill med utrolig dødt landskap sammenlignet med WD.

 

Hva med de tusenvis av bevegende bilene, personene, alle refleksjonene, vær, vind, søppel som blåser, alle bygg som skal lastes inn, hackables, og og de ti tusen lydene som følger med et bylandskap. Det jeg har nevnt er ikke toppen av isfjellet engang. Det blir som å si klage på at videofilming ikke har 80 megapiksler fordi stillbildekameraer har det

 

 

okey tar poenget ditt, men det har vært byspill tidligere som har sett bedre ut og krevd mindre, crysis 2( etter dx11patch), crysis 3, f.eks, de ser fortsatt mye bedre ut en watch dogs.

Lenke til kommentar

okey tar poenget ditt, men det har vært byspill tidligere som har sett bedre ut og krevd mindre, crysis 2( etter dx11patch), crysis 3, f.eks, de ser fortsatt mye bedre ut en watch dogs.

 

 

Det er jeg enig i, Crysis 3 SP har mye bedre grafikk, men det er ikke sandbox. WD har god grafikk til å være en sandbox, mye bedre enn GTA IV med iCEnhancer og texture mod.

Lenke til kommentar
Gjest Bruker-292501

 

Gleder meg til å få fatt i dette spillet:) Kommer det til bare ps4 og xbox 1?

Denne artikelen er jo relatert til pc, men det er til ps3, ps4, xbox 360, xbox one også

 

Å må bli litt tenking da, vil egentlig ha den til 360 men den dumme xboxen min sliter ganke ofte med å åpne disk coveret, er slik jeg må løsne front delen for at den skal åpnes. Men jeg antar grafikken er best på ps3 altså når det kommer til nåværendes generasjon siden det har bluray så blir sikkert det:)

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
×
×
  • Opprett ny...