Gå til innhold

EA stenger Mythic Entertainment


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

DAoC og WH Online var episke saker men så gikk det raskt nedover for Mythic Entertainment.. Dungeon Keeper mobilspillet var jo som kjent en tragedie, må ha vært en 'ha lysene på' jobb for det lille som var igjen av Mythic.

 

Tror det meste av talentet fra det opprinnelige laget der forlot skuta for lengst. Vet blant annet at noen av folka som sto bak pvp biten av DAoC og WH Online ble hyret av Zenimax for å jobbe med pvp i Elder Scrolls Online, som dermed i mine øyne har godt potensial til å bli bra.

Lenke til kommentar

Helt utrolig.. De kjøper opp selskaper som har utviklet gode spill, for så å legge det ned.. DAoC hadde jo ingen ting å gjøre med EA før.. Håper det er som du sier Gazer75, at DAoC ikke blir berørt

 

 

To the dedicated communities of Ultima Online and Dark Age of Camelot,

Today, we all received the news that Electronic Arts will be winding down the operation of the Mythic studio. We at Broadsword would like our community to rest assured that Broadsword will continue to partner with EA to invest in the community, operations and continued development of both Ultima Online and Dark Age of Camelot. The spirit and brand of Mythic will continue to live on in both of these gaming communities. We look forward to continuing our journey with our committed fans and players to ensure that both Ultima Online and Dark Age of Camelot continue to grow and thrive for years to come.

Sincerely,

Rob Denton

President, Broadsword Online Games

 

Endret av Gazer75
Lenke til kommentar

Etter at Mythic ble kjøpt opp av EA ble DaoC forandret, og etterhvert ødelagt. EA er gift, alt de tar i smuldrer sammen. Dette er da gammelt nytt, men det er fortsatt veldig frustrerende.

 

Kva er det som er så feil med DAoC i dag?

Har ikkje spelt på fleire år. Slutta ei tid etter New Frontiers, men testa litt etter at Labyrith of the Minotaur kom ut. Problemet var at alle hadde slutta spele på EU servers.

Lenke til kommentar

Kva er det som er så feil med DAoC i dag?

Har ikkje spelt på fleire år. Slutta ei tid etter New Frontiers, men testa litt etter at Labyrith of the Minotaur kom ut. Problemet var at alle hadde slutta spele på EU servers.

De lot spillet dø. De kunne ha forbedret spillet, men valgte å ikke gjøre noe. F.eks grafiske forbedringer, nye utvidelser, eller fullføring av "Origins" prosjektet. Dette er noe jeg ser at EA kunne ha gjort noe med.

 

Fra før av ødela Trials of Atlantis mye av balansen i spillet, dog er dette Mythic's feil, ikke EA.

 

Her står det litt mer informasjon for den som er nysgjerrig.

Endret av reyh
Lenke til kommentar

DAoC og WH Online var episke saker men så gikk det raskt nedover for Mythic Entertainment.

WH Online var egentlig konge de første 2 årene, bare synd at Mythic "dropped the ball" med mangel på oppdateringer, ekspansjoner og balansering. Husker godt hvor mye de snakket under utviklingen om nye ekspansjoner med nye raser nye kontinent osv. Kan godt være det var EA som ville begrense utgifter på videre utvikling etter release.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...