Gå til innhold

GUIDE: Dette skjuler seg bak innloggingsboksen i Chrome OS (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

ANDERS BRATTENSBORG SMEDSRUD må ha hatt det travelt på Kristi himmelfartsdag, for her var det en del skrivefeil ;)

 

Takk, det ser jeg nå. Har gjennomført en språkvask.

Og uten nett er den hjelpeløs?

 

Den er for spesielt interesserte i mine øyne

 

Du kan fortsatt bruke kontorpakken, sjekke e-post og åpne alle dokumenter som ligger lokalt eller i maskinens mellomlager om nettet faller ut. I tillegg finnes en del apper som er laget for å fungere frakoblet.

Hvordan er det med java i Chrome OS? Får man installert og oppdatert dette selv?

 

Tenkte kanskje dette kunne vært bra alternativ for morsan og farsan som bare bruker laptop til surfing og nettbank, men må ha mulighet til å installere java.

Java støttes ikke i Chrome OS. Det er likevel ikke så kritisk om du venter til august.

 

/Anders.

Lenke til kommentar
  • 3 år senere...

Jeg er lei av windows som feiler oppdateringer som igjen fører til at sikkerheten på min laptop er ikkeeksisterende. Jeg vil installere Chrome OS, lightversjonen av windows kan de ha for seg selv. Har en samsung laptop med touchskjerm men den står ikke på listen over kompatible datamaskiner på Neverware siden. Jeg tastet inn "samsung" og da kom det NULL kompatible maskiner... :p

 

Er det noen som har gjort dette selv? Maskinen jeg har er en Samsung Ativ Book 9 Lite.

 

 

Redigert: Da er chrome OS installert, hadde litt problemer med å få den til å boote uten USB, men det gikk til slutt :) har testet et par ganger nå.

 

Chrome virker litt treigere til å laste sider enn windows 10, men det er ikke uutholdelig. Og så slipper jeg å kjøre oppdateringer hele tiden. Jippi! :D

Endret av 8DX8QO0Y
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...