Gå til innhold

Nå er Watch Dogs-driveren for AMD-kortene ute


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg kan forsåvidt bekrefte at CrossFire fungerer ikke at all i Watch Dogs med 7970Ghz eller 7950, null liv i GPU2, pluss man får lavere fps med CrossFire på slik det har vært i alle Ubisoft spill de siste årene (Hvertfall AC3 og AC4)

 

Er det slik for alle tro? Kanskje det er brukerfeil :p

Lenke til kommentar

Har masse lag spikes/stuttering med i5 2500K og EVGA 780 Classified. Selv med nyeste Nvidia driverne... GPU Usage går hele tiden opp og ned holder seg ikke på 99%

Dette du forklarer virker som cpu flaskehals, eller noe annen faenskap i windowsinstallasjonen, f.eks malware.

 

Dog rart at det kan være cpu flaskehals, da mange tester viser at det ikkje krever uendelig cpu. Kanskje fir mye AA slik at du bruker all vram?

 

Off topic? :p

Endret av Nizzen
Lenke til kommentar

 

Har masse lag spikes/stuttering med i5 2500K og EVGA 780 Classified. Selv med nyeste Nvidia driverne... GPU Usage går hele tiden opp og ned holder seg ikke på 99%

Dette du forklarer virker som cpu flaskehals, eller noe annen faenskap i windowsinstallasjonen, f.eks malware.

 

Dog rart at det kan være cpu flaskehals, da mange tester viser at det ikkje krever uendelig cpu. Kanskje fir mye AA slik at du bruker all vram?

 

Off topic? :p

Tviler det er CPU'en, så benchmark og i5 var like god som i7 i spillet. Selv på medium innstillinger skjer det samme problemet. Tror ikke dette er off topic da vi diskuterer driverne til Watch Dogs og selve spillet :)

Lenke til kommentar

Har masse lag spikes/stuttering med i5 2500K og EVGA 780 Classified. Selv med nyeste Nvidia driverne... GPU Usage går hele tiden opp og ned holder seg ikke på 99%

Kjører vel ikke på pirat-versjonen? If you do, sjekk at du ikke har fått bitcoin-mining viruset. Det ser du på task manager hvor explorer.exe tar 50% av cpu kraften ved idling.

 

Etter 337.88 driveren ble spillet vesentlig mer stabilt og fikk generelt mye høyere gjennomsnittlig fps hos meg på mitt gtx 680. Spillet spiser vram, så ultra textures vil by på stuttering fra tid til annen hvis du bare har 3GB vram.

Spiser forsåvidt også RAM, så man bør ha 8GB der.

Lenke til kommentar

 

Har masse lag spikes/stuttering med i5 2500K og EVGA 780 Classified. Selv med nyeste Nvidia driverne... GPU Usage går hele tiden opp og ned holder seg ikke på 99%

Kjører vel ikke på pirat-versjonen? If you do, sjekk at du ikke har fått bitcoin-mining viruset. Det ser du på task manager hvor explorer.exe tar 50% av cpu kraften ved idling.

 

Etter 337.88 driveren ble spillet vesentlig mer stabilt og fikk generelt mye høyere gjennomsnittlig fps hos meg på mitt gtx 680. Spillet spiser vram, så ultra textures vil by på stuttering fra tid til annen hvis du bare har 3GB vram.

Spiser forsåvidt også RAM, så man bør ha 8GB der.

 

Fikset nettopp stutteringen, er en innstilling på skjerm menyen hvor du kan velge kvalitet på teksturer, satt den på høy som viser at det skal bruke 2GB istedenfor ultra som bruker 3gb, fikset alt nå :)

Lenke til kommentar

Her er litt mer info: WD tar ikke crossfire!

Har prøvd disse:

 

2x R9 280x

2x R9 290

2x R9 290x

2x 7970

2x 7950

2x 6950

2x 6970

2x GTX 260

2x GTX 250

 

Skulle teste spillet før jeg kjøpte den så lastet jeg ned en versjon på nettet som var 14 GB, men den var bugga og hadde mye feil. Så lastet jeg ned en annen som var 22 GB og den var veldig bra.

 

Den som var 14 GB klarte ikke R9 280x å kjøre på fullt, men den som var 22 GB klarte den å kjøre på ULTRA!

Lenke til kommentar

Her er litt mer info: WD tar ikke crossfire!

Har prøvd disse:

 

2x R9 280x

2x R9 290

2x R9 290x

2x 7970

2x 7950

2x 6950

2x 6970

2x GTX 260

2x GTX 250

 

Skulle teste spillet før jeg kjøpte den så lastet jeg ned en versjon på nettet som var 14 GB, men den var bugga og hadde mye feil. Så lastet jeg ned en annen som var 22 GB og den var veldig bra.

 

Den som var 14 GB klarte ikke R9 280x å kjøre på fullt, men den som var 22 GB klarte den å kjøre på ULTRA!

Kanskje aerandir92 brukte piratkopi med bitcoinminer. LOL :D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...