Gå til innhold

Minecraft sprer seg til nye plattformer


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Blah!! Kan de ikke bare holde seg til PC?

 

Hvorfor surmule om dette? Det er ikke Mojang som porter til disse systemene, det er spillstudioer som er outsorced, slik de gjorde med x360 og ps3.

 

Jeg ser kun fordeler med dette.

 

Mojang tjener på å støtte flere plattformer og pengene går til videre utvikling av minecraft generelt, ikke bare de spesifikke plattformene. Alle som spiller/liker minecraft vil dra nytte av at de har mer penger/tid til å utvikle kjernen av spillet. Minecraft hadde ikke kommet dit det er nå hadde ikke Mojang pushet på og hoppet til andre plattformer. Dere er klar over at det er konsollversjonene som bidrar mest til Mojangs pengebinge?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Blah!! Kan de ikke bare holde seg til PC?

Hvorfor surmule om dette? Det er ikke Mojang som porter til disse systemene, det er spillstudioer som er outsorced, slik de gjorde med x360 og ps3.

 

Jeg ser kun fordeler med dette.

 

Mojang tjener på å støtte flere plattformer og pengene går til videre utvikling av minecraft generelt, ikke bare de spesifikke plattformene. Alle som spiller/liker minecraft vil dra nytte av at de har mer penger/tid til å utvikle kjernen av spillet. Minecraft hadde ikke kommet dit det er nå hadde ikke Mojang pushet på og hoppet til andre plattformer. Dere er klar over at det er konsollversjonene som bidrar mest til Mojangs pengebinge?

Har hittil ikke sett pengene gå til noen aspekter av Minecraft, tror heller det er de som står bak spillet som har investert i sine egne liv. (som de fortjener) men ikke kom her og si at den gigantiske penge summen som kommer fra konsoll og T-shirt salg brukes på Minecraft.

Trust me da hadde det blitt endringer fort.

 

Pengene som går til spillet er delt ut på de få som arbeider med det, og vil tro resten ligger i banken til dårligere tider kommer.

 

Hadde bare ønsket vi fikk noe mer spennende en 1 hest og ri på. Vil heller si at de er ferdig med Minecraft, og gitt opp, siden Modderne allerede har dekket alt som kan dekkes.

Håper de pengene som ligger til rest, brukes på et nytt spill likt Minecraft.

 

Ellers gleder jeg meg til Vita versjonen.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

Minecraft som spill varer ikke lenge, men som platform for meta-spill er det verdt hundrevis av timer.. men det kommer med fan-skapt innhold, adventure maps, mods, custom server-baserte minigames...

 

Personlig så kunne jeg heller ikke forestilt meg å spille det uten mus.

Endret av Ifrit777
Lenke til kommentar
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

 

 

Blah!! Kan de ikke bare holde seg til PC?

Hvorfor surmule om dette? Det er ikke Mojang som porter til disse systemene, det er spillstudioer som er outsorced, slik de gjorde med x360 og ps3.

 

Jeg ser kun fordeler med dette.

 

Mojang tjener på å støtte flere plattformer og pengene går til videre utvikling av minecraft generelt, ikke bare de spesifikke plattformene. Alle som spiller/liker minecraft vil dra nytte av at de har mer penger/tid til å utvikle kjernen av spillet. Minecraft hadde ikke kommet dit det er nå hadde ikke Mojang pushet på og hoppet til andre plattformer. Dere er klar over at det er konsollversjonene som bidrar mest til Mojangs pengebinge?

Har hittil ikke sett pengene gå til noen aspekter av Minecraft, tror heller det er de som står bak spillet som har investert i sine egne liv. (som de fortjener) men ikke kom her og si at den gigantiske penge summen som kommer fra konsoll og T-shirt salg brukes på Minecraft.

Trust me da hadde det blitt endringer fort.

 

Pengene som går til spillet er delt ut på de få som arbeider med det, og vil tro resten ligger i banken til dårligere tider kommer.

 

Hadde bare ønsket vi fikk noe mer spennende en 1 hest og ri på. Vil heller si at de er ferdig med Minecraft, og gitt opp, siden Modderne allerede har dekket alt som kan dekkes.

Håper de pengene som ligger til rest, brukes på et nytt spill likt Minecraft.

 

Ellers gleder jeg meg til Vita versjonen.

de gir ikke alle pengene ti tjener til seg selv, de sparer til hvis det kommer dårlige stunder eller de skal lage ett nytt spill, den eneste i Mojang som for mye penger er egentlig Notch som jeg tror får 20% av intektene rett i lommeboka, grunnen er at han lagde Minecraft, og 20% av intektene i 2013(eller 2012, huskewr ikke) ble 1.7 ,milliarder, før man har trukket det de brukte det året, noe som ble 300-400 millioner til notch. tror det totalt ble over 1 milliard som spares.

Lenke til kommentar

 

Blah!! Kan de ikke bare holde seg til PC?

Hvorfor surmule om dette? Det er ikke Mojang som porter til disse systemene, det er spillstudioer som er outsorced, slik de gjorde med x360 og ps3.

 

Jeg ser kun fordeler med dette.

 

Mojang tjener på å støtte flere plattformer og pengene går til videre utvikling av minecraft generelt, ikke bare de spesifikke plattformene. Alle som spiller/liker minecraft vil dra nytte av at de har mer penger/tid til å utvikle kjernen av spillet. Minecraft hadde ikke kommet dit det er nå hadde ikke Mojang pushet på og hoppet til andre plattformer. Dere er klar over at det er konsollversjonene som bidrar mest til Mojangs pengebinge?

 

Hva har egentlig Mojang gjort siden spillet kom ut? Noen nye biomes, hester og noen nye blokker. Er mod utviklerene som står for 99% av all nyvinning i Minecraft. Synes Mojang skulle fokusert mere på å fikse lag problemer som alle serverene plages med, Terreng som ikke loader som det skal osv. Spillet har vært ute i noen år nå, så disse problemen skulle vært fikset for lengst. Synes også at Mojang kunne ha implentert microblocks i selve spillet, så du har mulighet for mikroblocks uansett hvilken server du spiller på.

Endret av KimWhinesAlot
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...