Gå til innhold

Har Egosoft klart å fikse X Rebirth?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Leste litt rundt på div. forum i går og det er vistnok fortsatt tilnermet uspillelig.
Navigasjonen i spillet var uten tvil det mest frustrerende elementet for meg da det var vanskelig å sette seg inn i hva man skulle hvor og hvordan systemene fungerte.

Som vamptroll sier hadde det vert gøy med en faktisk anmeldelse av patchen for å se om forumene overdriver eller ikke,

Endret av Thyristor
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha opplevd lanseringa av både X3:R og X3:TC, så valde eg å vente med å kjøpe X-Rebirh - noko som eg ikkje angra på i ettertid =P Så langt ser ikkje patchen ut til å ha gjort dei store endringane - eit par nye cockpitmodellar og tre vanskelegheitsgrader er ikkje nok til å skape liv i eit dødt univers. At dei klarte å rote det slik til er nesten imponerande, med tanke på kor komplekse dei tidlegare spela i serien er...

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Etter å ha opplevd lanseringa av både X3:R og X3:TC, så valde eg å vente med å kjøpe X-Rebirh - noko som eg ikkje angra på i ettertid =P Så langt ser ikkje patchen ut til å ha gjort dei store endringane - eit par nye cockpitmodellar og tre vanskelegheitsgrader er ikkje nok til å skape liv i eit dødt univers. At dei klarte å rote det slik til er nesten imponerande, med tanke på kor komplekse dei tidlegare spela i serien er...

 

Det blir nok opp tid modde samfunnet å fixe spillet. Gi det 2-3 år så er det sikkert et helt sykt kult spill :)

Lenke til kommentar

Jeg er litt skeptisk til tanken om å gå tilbake til Rebirth for å skrive en ny sak om det, fordi det ville bli en veldig tidkrevende oppgave for å gjøre det ordentlig, og jeg har mye annet på plakaten.

 

Pluss at jeg rent personlig ble helt forferdelig lei av spillet da jeg anmeldte det... :)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...