Gå til innhold

E-SPORT: League of Legend / Counter-Strike: GO


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har dere planer om å sette sammen et dedikert studio etter hvert? Hvis dere skal sette sammen et team, hva med en dedikert audio/video-mann? Det er en utfording jeg skulle likt å prøve meg på.

 

Har selv ingen erfaring med casting, men har en del erfaring med lyd, bilde, og streaming. God teknisk kunnskap. Med et ordentlig studio og god arbeidsfordeling så slipper casterne å tenke på noe annet enn selve castingen og man får et jevnt over mye mer profesjonelt resultat.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Har dere planer om å sette sammen et dedikert studio etter hvert? Hvis dere skal sette sammen et team, hva med en dedikert audio/video-mann? Det er en utfording jeg skulle likt å prøve meg på.

 

Har selv ingen erfaring med casting, men har en del erfaring med lyd, bilde, og streaming. God teknisk kunnskap. Med et ordentlig studio og god arbeidsfordeling så slipper casterne å tenke på noe annet enn selve castingen og man får et jevnt over mye mer profesjonelt resultat.

 

Det foreligger ingen konkrete planer om et studio per dags dato, men det er ikke utenkelig at vi går den veien i fremtiden. Vi må ta ett steg av gangen nå.

 

Hvordan blir det mtp research etc? Det er utrolig viktig at casterne kjenner til spillerne, vanene og champions for å kunne gi tilskuerne et helhetlig bilde av matchen :)

 

Det er helt korrekt. Castingteamet må være godt forberedt og kjenne både spillet, mekanikkene og spillerne godt for å gjøre en god jobb ut mot publikum. Det er opp en en hver hvordan man tar tak i dette, men vi vil kontakte de som imponerer oss mest i tiden fremover, for å danne et fast team og hjelpe til med både opplæring og veiledning frem mot de store konkurransene vi skal holde i Norge.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...