Gå til innhold

Microsoft annonserer Halo 5: Guardians


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Både Reach og 4 var helt konge syns jeg. Var særlig spent på soundtracket til Halo 4 ettersom Neil Davidge hadde fingrer med i spillet. Lydbildet var helt klart noe annet, men samtidig var det friskt og veldig,veldig bra i mine ører. Ikke minst var jo Bungie helt ute av bildet, men 343 Studios leverte sakene :)

Lenke til kommentar

Både Reach og 4 var helt konge syns jeg. Var særlig spent på soundtracket til Halo 4 ettersom Neil Davidge hadde fingrer med i spillet. Lydbildet var helt klart noe annet, men samtidig var det friskt og veldig,veldig bra i mine ører. Ikke minst var jo Bungie helt ute av bildet, men 343 Studios leverte sakene :)

 

Så enig, så enig! Halo 4 hadde en helt MESTERLIG kampanje og musikken var helt fantastisk. Elsket det nye lydbildet. O'Donnell's musikk er også konge selvfølgelig men 4 en frisk ny sound.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll..

Xbox One har nok mulighet til å levere ett pent Halo spill ;) Det er klart at man kunne fått det enda bedre på en kraftig PC, men Halo er vel uansett forbeholdt konsoll opplevelsen.

Man trenger ikke en kraftig PC for å utkonkurrere den allerede utdaterte innmaten i de nye konsollene.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

 

Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll..

Xbox One har nok mulighet til å levere ett pent Halo spill ;) Det er klart at man kunne fått det enda bedre på en kraftig PC, men Halo er vel uansett forbeholdt konsoll opplevelsen.

Man trenger ikke en kraftig PC for å utkonkurrere den allerede utdaterte innmaten i de nye konsollene.

Men du må betale mye mer enn 4000kr. Er utrolig hva utviklere fikk presset ut av forrige generasjons konsoller. Det er The Last of Us, GTA5 og Halo 4 gode eksempler på.

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll..

Halo 4 så fenomenalt ut og det på en konsoll fra 2005. Xbox One er nok mer enn i stand til å levere en fin visuell opplevelse. Tekniske detaljer er ikke noe alle vektlegger så lenge noe ser bra ut.

Endret av RadJostein
  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

Om de skal få det til å SE pent ut er det kanskje ikke best på konsoll..

Halo 4 så fenomenalt ut og det på en konsoll fra 2005. Xbox One er nok mer enn i stand til å levere en fin visuell opplevelse. Tekniske detaljer er ikke noe alle vektlegger så lenge noe ser bra ut.

Kjempebra sagt Jostein.

Da kan jeg bare si: I rest my case...

Lenke til kommentar

Bli med i samtalen

Du kan publisere innhold nå og registrere deg senere. Hvis du har en konto, logg inn nå for å poste med kontoen din.

Gjest
Skriv svar til emnet...

×   Du har limt inn tekst med formatering.   Lim inn uten formatering i stedet

  Du kan kun bruke opp til 75 smilefjes.

×   Lenken din har blitt bygget inn på siden automatisk.   Vis som en ordinær lenke i stedet

×   Tidligere tekst har blitt gjenopprettet.   Tøm tekstverktøy

×   Du kan ikke lime inn bilder direkte. Last opp eller legg inn bilder fra URL.

Laster...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...