Gå til innhold

Spiller du i 22 timer hver uke?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det varierer veldig på hvor mye tid jeg spiller, så er litt usikker på hvor snittet mitt havner. Dog jeg regner med jeg antakelig spiller mer enn 22 timer i uken i snitt.

Folk bruker vel i gjennomsnitt 1-2 timer mer på TV, så 22 timer til sammenligning er egentlig ikke så mye.

Endret av KurtHakon
Lenke til kommentar

 

 

Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen.

Eh, bortsett for at det er en JOBB. Greit nok om du er arbeidsledig, men det er ganske patetisk om du driver å spille 7 timer til dagen.

Med den avataren og det nicket regner jeg med du synes det er patetisk om man ikke klarer mer? Hva ligger du på? 10-12? ;)

 

Er nok ingen kjerne spiller selv. Men det kan bli noen lange økter i helger :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Syntes ikke det er noe forskjell fra folk som har kontorarbeid foran en PC 7 timer om dagen.

Eh, bortsett for at det er en JOBB. Greit nok om du er arbeidsledig, men det er ganske patetisk om du driver å spille 7 timer til dagen.

Med den avataren og det nicket regner jeg med du synes det er patetisk om man ikke klarer mer? Hva ligger du på? 10-12? ;)

 

Er nok ingen kjerne spiller selv. Men det kan bli noen lange økter i helger :)

 

 

Joda, helgene er jo fine. Er det de er til. ;)

 

Personlig spiller jeg lite nå som jeg blir eldre, blir mer og mer brettspill med venner nå. Dataspill utgjør rundt 4 timer uken.

 

Men jeg bare reagerte at noen sammenligner det å spille på lik nivå å jobbe 7 timer til dagen.

Lenke til kommentar

Joda, helgene er jo fine. Er det de er til. ;)

 

Personlig spiller jeg lite nå som jeg blir eldre, blir mer og mer brettspill med venner nå. Dataspill utgjør rundt 4 timer uken.

 

Men jeg bare reagerte at noen sammenligner det å spille på lik nivå å jobbe 7 timer til dagen.

 

Hehe, ja jeg regna med det :)

 

Redigert: Så ille er det kanskje ikke. Om man har et yrke hvor man beveger seg mye og er aktiv, kan man tillate seg selv å sitte foran skjermen en del timer på kveldstid... ...Men så var det det sosiale og da... (ikke drei dette over til en sosial online debatt nå :) )

Endret av Knutgrus
Lenke til kommentar

Vanskelig å dedikere 3 timer om dagen i gjennomsnitt til gaming når man har jobb og samboer - i hvertfall for meg. Det hender jo at jeg tar meg 3-timersøkter men det er stort sett i helga hvis jeg er hjemme. Når man jobber 8-16, kanskje en handletur etter jobb, lage (sunn) middag (ikke grandis :p ) - spise - se en episode av sitt favorittprogram på TV'en.... da er det ikke rare tiden til overs.

 

Jeg lurer på om det finnes noe anslag på hvor mange prosent av gamere som karakteriseres som kjernespillere? Det hadde vært interessant å vite :-)

Lenke til kommentar

Minst 6 timer daglig + surfing/youtube/mat innimellom da.

Man har så mye tid til overs når man har valgt å ikke involvere seg med kone/barn/helse/søvn. :wee:

Og alle de jobbpenga som bare venter på å bli investert i nye spill,konsoller,pcer,biler og prostituerte.

 

Thug gaming 4 lyfe.

  • Liker 2
Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...