Gå til innhold

TEST: Asus Padfone mini 2-in-1 Set


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Det er sant, men selv finner jeg det spesielt at ingen av verdiene er like lave som sluttverdien. Hadde eksempelvis "teknologi" fått verdi fire (f.eks. som følge av at programmer resettes ved modusskifte) kunne det forsvares at dette var såpass alvorlig at dette vektes. Hvis ikke burde testen få flere underpunkter, slik at det kommer frem hva som trekker så voldsomt ned.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

"Glemmer alt når du drar ut mobilen"

 

Hver gang en ny padfone kommer ut blir dette brukt som minus på dem. Kanskje en Idé å google slike ting før dere skriver det?

 

Man kan velge i instillingene om alle programmer skal lukkes når man bytter mellom nettbrett og telefon, om alle skal holdes åpne eller man kan velge for hvert enkelt program...

 

Nå skal jeg innrømme at jeg ikke har testet akkurat denne, men har selv Padfone 2 der man kan velge dette. Blir overrasket hvis de har fjernet det.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hei.

Dere skriver i testen at mobilen har et batteri på 1500mah, og brettet har 2200mah... Men i listen over "teknologi" så har dere skrevet at mobilen har 2400mah, og brettet 5000mah?

Hvilken av disse stemmer?

Og om listen er riktig så er verken 2400mah eller 5000mah så dårlig på et produkt på denne størrelsen og med en brikke som antageligvis ikke vil bruke så alt for mye strøm?

 

TOm

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...