Gå til innhold

Storslipp av Windows-flaggskip


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Microsoft har gjort Windows "gratis" for enheter mindre enn ni tommer.

Kilde

 

Windows Phone har fått støtte for flere SoC ("chipset"), slik at produsentene kan gjenbruke Android-mobiler. Det ble presentert nye produsenter tidl. i år.

Kilde

 

Disse to grepene vil nok gjøre at flere produsenter som produserer Android-mobiler tenker "hvorfor ikke gjenbruke samme mobil til WP".

 

Når produsentene ikke trenger å bruke mye penger på utvikling av nye mobiler, håper jeg de kan utvikle programvaren/apper på lik linje med Lumia-serien. Nokia har en fordel der i mine øyne.

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-376f9

Ikke ett vondt ord om WP8 (vel, ikke idag, i hvert fall), men i den situasjonen HTC befinner seg, bør de gjøre det de kan best: lage verdens beste Androider.

Lenke til kommentar

Ikke ett vondt ord om WP8 (vel, ikke idag, i hvert fall), men i den situasjonen HTC befinner seg, bør de gjøre det de kan best: lage verdens beste Androider.

 

"Verdens beste" blir litt weird å påstå, i og med at man har forskjellige behov og ønsker (HTC har feks enda ikke laget en mobil jeg kunne tenkt meg) og salgstall, samt tester.

 

Syntes dog det bare er bra at det kommer flere WP-mobiler.

Lenke til kommentar

Ikke ett vondt ord om WP8 (vel, ikke idag, i hvert fall), men i den situasjonen HTC befinner seg, bør de gjøre det de kan best: lage verdens beste Androider.

 

 

I Android verden er de en spermcelle i Atlanterhavet.

Ved å satse på WP8 eller andre OS har de muligheten til å bli bli en større fisk i en mindre dam.

 

De må analysere og komme frem til hva de tjener mest penger på :)

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...