Gå til innhold

TEST: Ukens utvalgte apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kom gjerne med forslag om apper du syns vi bør omtale, eller hva vi bør gjøre annerledes. Mvh Sigve Losnegård

 

 

Selve spillet er gratis å laste ned, men kommer med en stiv prislapp hvis du ønsker å låse opp hele spillet. Uansett prislapp er dette et meget godt endeløst løpespill.

 

Kan kanskje begynne med å fortelle hva denne prislappen er, så de som synes den blir for høy slipper å installere spillet for å finne det ut?

 

Ikke for det, jeg installerer as we speak (eller jeg skriver, jeg aner ikke hva du driver med nå ;)).

Lenke til kommentar

 

Disse artiklene blir bare mer og mer ubrukelige.

 

Hei, TheMoonMan! Kom gjerne med forslag om apper du syns vi bør omtale, eller hva vi bør gjøre annerledes. Mvh Sigve Losnegård

Det første kan kan si er at disse artiklene jevnt over er uinteressante for de av oss som bruker WP/RT/W8 og middels interessante for de som bruker android.

 

Det hjelper ikke hvor bra en app er, om den ikke kan installeres på min telefon eller nettbrett, og dermed blir også artikkelen til stadighet en nedtur å lese.

 

Nå finnes det svært mange apper på alle plattformer som godt kan få en omtale, men om så den beste appen til WP hadde vært en app som beskriver varierende tilstander av bæsj, så hadde jeg heller lest om denne enn om en app til iDings som kan løse alle verdens problemer.

 

Fra mitt ståsted burde dere i så stor grad som mulig inkludere en anbefaling for hver plattform. Finnes en app på alle plattformer, greit nok, men om den finnes kun på iOS og Android, finn en annen app til WP. I verste fall, finn en app for iOS, en for Android og en for WP/RT.

 

Forutsatt at dere har hele leserbasen som målgruppe. Om dere kun ønsker å fokusere på en plattform, greit nok, men si da i fra, så skal jeg slutte å klikke meg inn på disse sidene.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Jeg regner med at jeg ikke befinner meg i målgruppen for disse artiklene, da jeg aldri finner noe interessant der, ei finner jeg apper jeg allerede har installert på mine iOS, Android eller W8.1-enheter.

 

Heldigvis finnes det andre plasser på nettet man kan få anbefalinger som treffer meg og min families behov.

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...