Gå til innhold

Konsollutsetjing for The Elder Scrolls Online


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har det noen gang vært en MMORPG som har blitt lansert i 'ferdig' form, uten noen som helst bugs eller andre problemer? Spilte SWG i 10 år, og WoW nesten lenge... folk klager på det første, men glemmer stadig at det siste hadde minst like store problemer ved lansering. Gi det et halvt år, så ser man hvordan det går. Tiden før det er bare en betalt betatesting.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Skuffet av Øystein og at han ikke snakker om Realm Reborn.

 

 

Realm Reborn Kr 350 (start pris) Senket mange ganger.

150 kr måneden, cirka.

Lastes ned gratis til Ps4 visst du har kjøpt til PC.

 

Allerede 2 giga patcher som alltid forandrer mye i spillet, og mange andre på vei.

Dedikerte devs, hovedmannen gråt på scenen dagen han visste spillet.

Han tok tilogmed og la til gratis dager fordi de var nede mye den første uken.

 

ESO 600 kr

150 kr måneden, cirka.

Lastes ikke ned gratis til Ps4 eller Xbox One.

 

 

Gamer gav Realm Reborn en 6, mens ESO fikk 7.

Av samme person, (ikke Øystein)

Hvor er rettferdigheten i det ?? Visst de skal være så løse med tallene, er det noe vits i det hele tatt.

Morsomste er at Realm Reborn hadde fått bedre karakter visst det hadde vert det siste spillet......

 

Fjern poeng systemet, dere bare flauser som de fleste.

Lenke til kommentar

Jeg klarer ikke helt å forstå hva folk ser i ESO... jeg bare ga opp etter 4 timer, spilte heller skyrim..

 

Om du trodde ESO skulle være som skyrim with friends må du lese litt mer før du kjøper noe neste gang.

 

Skyrim er ett open world RPG mens ESO er ett Mmorpg.

Vesentlig forskjell på sjangrene å hva man kan forvente.

Lenke til kommentar

ESO er ikke 150kr i mnd. Er vel rundt 114kr tror jeg.

 

Men er bra at dem tilbyr å flytte over figuren om en har en PC og vil spille allerede idag. Selv så kommer jeg ikke til å fortsette..jeg vil ha hele konsoll opplevelsen ifra start til "slutt". Om jeg fortsetter nå så er jeg maks level og har rotet med "endgame" i en god stund innen det lanseres til konsoll.

 

Jeg har ikke akkurat mangel på spill til XBO/PS4 jeg skal spille så det går nok veldig veldig bra. Selv om det er kjipt at det ble utsatt...

Lenke til kommentar

Skuffet av Øystein og at han ikke snakker om Realm Reborn.

 

 

Realm Reborn Kr 350 (start pris) Senket mange ganger.

150 kr måneden, cirka.

Lastes ned gratis til Ps4 visst du har kjøpt til PC.

 

Allerede 2 giga patcher som alltid forandrer mye i spillet, og mange andre på vei.

Dedikerte devs, hovedmannen gråt på scenen dagen han visste spillet.

Han tok tilogmed og la til gratis dager fordi de var nede mye den første uken.

 

ESO 600 kr

150 kr måneden, cirka.

Lastes ikke ned gratis til Ps4 eller Xbox One.

 

 

Gamer gav Realm Reborn en 6, mens ESO fikk 7.

Av samme person, (ikke Øystein)

Hvor er rettferdigheten i det ?? Visst de skal være så løse med tallene, er det noe vits i det hele tatt.

Morsomste er at Realm Reborn hadde fått bedre karakter visst det hadde vert det siste spillet......

 

Fjern poeng systemet, dere bare flauser som de fleste.

 

Realm Reborn var for meg nok et barnslig asiatisk spill , "pling-plong-ding"- lyder for alt man gjør, tilmed når man trykker på menyer osv. Et fargesprakende sirkus hver gang man gjør et spell , tilmed når man skyter med bue , nei fysj ;)

Lenke til kommentar

 

 

ESO er ikke 150kr i mnd. Er vel rundt 114kr tror jeg.

 

99 kr i månden på det dyreste alternativet viss man vil betale for en månde omgangen

Jeg gadd ikke ta måneds betalingen, men Realm Reborn ligger på det samme, du må spille Realm reborn 2.5 måneder før man når prisen til ESO.

Lenke til kommentar

 

Noen som vet når Age of Conan kommer ut på Xbox 360?

Nå har ikke jeg spilt AoC selv kun sett andre spille, men hvordan i huleste skulle de klare å porte det til 360?

Du kan ikke kjøre original WOW på 360 da den har for lite minne.

 

Var ment som et spark i baken på ideen om MMOs på konsoller. Mange har åpenbart hatt planer om det før, men det er vanskelig å gjennomføre, som du sier.

Endret av Endeby
Lenke til kommentar

 

 

Noen som vet når Age of Conan kommer ut på Xbox 360?

Nå har ikke jeg spilt AoC selv kun sett andre spille, men hvordan i huleste skulle de klare å porte det til 360?

Du kan ikke kjøre original WOW på 360 da den har for lite minne.

 

Var ment som et spark i baken på ideen om MMOs på konsoller. Mange har åpenbart hatt planer om det før, men det er vanskelig å gjennomføre, som du sier.

 

Tror ikke det er særlige problemer med å få ESO til å funke på PS4 eller One, de som har prøvd sier det funker fint med kontroller, og One har god nok ytelse til å dra det uten problemer, ville anbefale at konsoller automatisk skrur ned grafikken noe cyrodil i værste fall noe færre folk i kampanjer.

 

Årsaken til utsettelsene er vel heller alle feilene og de dårlige reviewene spillet har fått.

Eller mer nøyaktig den lange utsettelsen, godt mulig de måtte utsette noe uansett.

 

Er ganske stor forsjell på One og 360, ene har 8GB minne den andre 0.5GB, MMO krever mye minne da du ikke vet hva some sjer, plutselig kommer det 100 spillere løpende forbi i alle typer rustning, du bør ha dette i minne da :)

Lenke til kommentar

Please, Phantasy Star Online fungerte utmerket på Dreamcast. Gjelder bare å designe for plattformen. Age of Conan hadde halvannen spiller i hver instance uansett, jeg mistenker at kanselleringen av AoC til 360 hadde mer å gjøre med at det var en fadese som holdt på å ta livet av Funcom enn tekniske begrensninger.

Kan forresten røpe at ESO kommer til å være like kjedelig enten du spiller det på PC eller konsoll. You heard it here first.

Endret av Zealuu
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...