Gå til innhold

Test: Fractal Design Node 804


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Bare meg som ser for meg at det kommer tileggsutstyr til dette kabinettet i form av forlengede HDD plasser? Som strekker seg helt ned til gulvet i kabinettet og der med har plass til minimum dobbelt så mange HDD`er..?

Patentbånd?

Ellers vil nok stackeren min overleve dette kabinettet også...

Ikke en god test btw. Enig i "produktbeskrivelse".

Endret av Caddy
Lenke til kommentar

"Kabinettet er tiltenkt et vidt bruksområde. Du kan blant annet klemme inn hele åtte harddisker i kabinettet, samtidig som du også får plass til siste skrik på grafikkfronten."

 

Er da vitterlig plass til 10 3,5"-disker (4 i hvert "bur"og 2 i bunn), samt 2 SSD/2,5"-disker bak frontdekselet.

 

Med an APU og ekstra bur der skjermkortet ville spist plassen, kan man kanskje sette inntil 8 disker til, og derved er det plutselig et snertent kabinett for seriøs NAS. Noen flere bur i det andre kammeret (kanskje bare plass til 1 pga PSUen), så har man kanskje plass til enda 4 disker til, og så henge 4 disker der det er plass til radiatorer i toppen, så er det stappfullt med disker på relativt liten plass.

 

Til skikkelig DIY, kanskje skaffe meg noen slike bur fra Fractal...!?! NAS bygd inn på undersiden av stuebordet...

 

:-)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...