Gå til innhold

Bilder av ny Mini-modell lekket


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Kunne egentlig lekket M8 igjen, uten størrelsessammenligning ser denne telefonen identisk i utseende og størrelse ut som forgjengeren.

Som sagt i artikkelen; den mangler den andre kameralinsen.

Kanskje de er sykt god til å redigere? Jeg tror ingenting så lenge det er rykter, men en Mini hadde vært fint :p

Lenke til kommentar

Var vel og anta at det ville komme en ny mini modell av denne også.

 

Er Sony de eneste som klarer å lage en skikkelig "Mini" versjon? Ref. Xperia Z1 Compact. Personlig håper jeg inderlig på en Z2 Compact!

Z2 Compact er på vei den også, har blitt lekket en del detaljer om den, samt patenter under kodenavnet Sony SO-04F “Altair”. Hørt rykter om den vil bli hetende Xperia A2.

Endret av esoteric
Lenke til kommentar

Var vel og anta at det ville komme en ny mini modell av denne også.

 

Er Sony de eneste som klarer å lage en skikkelig "Mini" versjon? Ref. Xperia Z1 Compact. Personlig håper jeg inderlig på en Z2 Compact!

Z2 Compact er på vei den også, har blitt lekket en del detaljer om den, samt patenter under kodenavnet Sony SO-04F “Altair”. Hørt rykter om den vil bli hetende Xperia A2.

Veldig interessant - takk for linker! :)

 

Synes Z1 ser veldig stor ut, og Z2 er vel enda hakket større.

En Z2 compact med nesten tilsvarende specs som storebror hadde vært supert!

 

Enig med han over her om at det er utrolig at det bare er Sony som faktisk lager en kompakt utgave av flaggskipet sitt. Samsung Galaxy S4/3 mini er jo ikke en miniutgave av den store utgaven. Forskjellene er jo så store at de aldri burde hatt noe felles navn i det hele tatt..

 

 

 

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...