Gå til innhold

Nye Apper lar deg redigere Google Docs på iOS


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Sto det noe sted at de ikke var tilgjengelig på Google Play Store? Hva gjelder Google Docs, er det sånn at Office in the Cloud (OneDrive.com) ikke støtter at flere redigerer og arbeider med samme dokumentet samtidig?

 

Etter at Microsoft kom med sin bunnsolide Office in the Cloud som er fritt tilgjengelig for alle å bruke så har jeg liksom ikke helt sett sjarmen med Google Docs. Hvorfor ikke bare benytte seg av Office in the Cloud? Er det kun på grunn av bedre integrering mot Google og Google Drive? Eller er det fordi Google på sett og vis var først ute og folk stortsett bare holder seg til de løsningene de først har begynt med?

 

Burde vel også være mulig for Microsoft etter hvert å få integrerte Office in the Cloud og OneDrive bedre mot Microsoft Office 2013 så folk faktisk kan sitte direkte i Word osv.. å redigere samme dokumentet uten problemer. Og nå har vel Google gjort sånn at du ikke kan benytte Google Docs direkte via Google Drive i nettleseren lenger etter det jeg forstår? Det er i så fall en utrolig merkelig vending fra Google sin side.

Lenke til kommentar

Sto det noe sted at de ikke var tilgjengelig på Google Play Store?

Nei, og var ikke det jeg mente heller (men ser at det var lett å tolke det slik ut i fra hva jeg skrev :hmm:), men syntes det var verdt å nevne at de også finnes til Android. I hvert fall med tanke på at i "Ukens Utvalgte Apper" er det en del som har klaget på at redaksjonen fokuserer for mye på iOS :)

Endret av Mr_totto
Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...