Gå til innhold

Sniktitt: Galactic Civilizations III


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gleder meg til dette kommer ut, har hatt mye morro med Galactic Civilizations 2.

 

Synd at de har satt prisen på early access til £75 (~750 kr) for tidlig alpha. :(

Er ikke dyrt med tanke på at du vil få alt DLC inkludert i prisen.

 

 

Tja. Med tanke på at du betaler for et produkt som ikke er ferdig kan det diskuteres. Listen over spill som har skuffet etter release begynner å bli veldig lang. Nå tror jeg ikke denne kommer til å floppe, men prinsippet er det samme. Preorder og Early access har en del risikofaktorer som er greit å være klar over.

 

Med det sagt har jeg støttet flere spill på Kickstarter og via Early-access for å vise min støtte. Bare en gang har jeg opplevd å bli skikkelig skuffet, men risikoen var der fra første dag. De fleste andre spill jeg har støttet har ikke kommet enda, så mye kan fortsatt skje.

Lenke til kommentar

 

 

Gleder meg til dette kommer ut, har hatt mye morro med Galactic Civilizations 2.

 

Synd at de har satt prisen på early access til £75 (~750 kr) for tidlig alpha. :(

Er ikke dyrt med tanke på at du vil få alt DLC inkludert i prisen.

 

 

Tja. Med tanke på at du betaler for et produkt som ikke er ferdig kan det diskuteres. Listen over spill som har skuffet etter release begynner å bli veldig lang. Nå tror jeg ikke denne kommer til å floppe, men prinsippet er det samme. Preorder og Early access har en del risikofaktorer som er greit å være klar over.

 

Med det sagt har jeg støttet flere spill på Kickstarter og via Early-access for å vise min støtte. Bare en gang har jeg opplevd å bli skikkelig skuffet, men risikoen var der fra første dag. De fleste andre spill jeg har støttet har ikke kommet enda, så mye kan fortsatt skje.

 

 

Du vet jo den er Early Access. Så ikke kjøp. Er tåpelig å kritisere dette.

 

Vi dessuten snakker om Stardock her. Det er ingen fare for at spillet IKKE blir utgitt. Det at du har satset på Kickstarter spill er ditt egen feil.

 

Dersom du hadde hørt på podcasts med personen bak spillet, ville du forstått at årsaken til Early Access er at de ville ha personer som er VIRKELIG store fans og folk som gleder seg til spillet å bli med å teste spillet. Derfor er Early Access prisen kun den dyre løsningen. De ønsket ikke alle disse personene som bare klager og syter på forumet, som det gjøre i alle andre Early Access spill.

 

De har også sakt at det vil komme et "vanlig" beta folk folk. Men foreløpig er det kun til de som kjøper stor pakken.

Endret av AvidGamer
Lenke til kommentar

 

 

 

Gleder meg til dette kommer ut, har hatt mye morro med Galactic Civilizations 2.

 

Synd at de har satt prisen på early access til £75 (~750 kr) for tidlig alpha. :(

Er ikke dyrt med tanke på at du vil få alt DLC inkludert i prisen.

 

 

Tja. Med tanke på at du betaler for et produkt som ikke er ferdig kan det diskuteres. Listen over spill som har skuffet etter release begynner å bli veldig lang. Nå tror jeg ikke denne kommer til å floppe, men prinsippet er det samme. Preorder og Early access har en del risikofaktorer som er greit å være klar over.

 

Med det sagt har jeg støttet flere spill på Kickstarter og via Early-access for å vise min støtte. Bare en gang har jeg opplevd å bli skikkelig skuffet, men risikoen var der fra første dag. De fleste andre spill jeg har støttet har ikke kommet enda, så mye kan fortsatt skje.

 

 

Du vet jo den er Early Access. Så ikke kjøp. Er tåpelig å kritisere dette.

 

Vi dessuten snakker om Stardock her. Det er ingen fare for at spillet IKKE blir utgitt. Det at du har satset på Kickstarter spill er ditt egen feil.

 

Dersom du hadde hørt på podcasts med personen bak spillet, ville du forstått at årsaken til Early Access er at de ville ha personer som er VIRKELIG store fans og folk som gleder seg til spillet å bli med å teste spillet. Derfor er Early Access prisen kun den dyre løsningen. De ønsket ikke alle disse personene som bare klager og syter på forumet, som det gjøre i alle andre Early Access spill.

 

De har også sakt at det vil komme et "vanlig" beta folk folk. Men foreløpig er det kun til de som kjøper stor pakken.

 

 

Så det er ikke dyrt fordi man får med all mulig DLC, men de har priset den dyrt for å få med de virkelig store fansene? Got it. ;)

 

Jeg har ingenting i mot modellen, men det er langt fra alle som forstår hvordan Early Access fungerer. Jeg har forøvrig ikke kritisert noe, bare påpekt fakta. 750 kroner for et spill er dyrt for de fleste, uansett mengde DLC. Unntak er kanskje de ivrigste fansene, som du nevner.

 

Det er nok også en fordel at ikke flest mulig hopper på en tidlig og ferdig versjon av spillet og går lei før release. Jeg har flere Early Access og Kickstarter spill i samlinga jeg avventer litt med å spille, rett og slett fordi de foreløpig ikke er kommet langt nok. Bortsett fra Kerbal Space Program da, som er langt fra ferdig, men likevel så bra.

  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...