Gå til innhold

Feature: Slik startet Nokia-eventyret (Ekstra)


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

min første nokia var en 1610. den er omtrent på størrelse med de største telefonene idag :p fikk ikke lest artikkel, sikkert ikke noe stort tap når historien dems er lett å finne ut av. jeg takker og bukker TEK, dette var siste gang jeg besøker en av deres nyhets sider. send meg en PM når dere slutter med tvang av javascript og ekstra.

Lenke til kommentar

Min første mobil var selv en Nokia 3310 som jeg arvet når jeg gikk i 2-3klasse eller noe sånt, men i dag kjenner den yngre generasjonen kansje denne modelen mest fra alle meme's den har vært i fordi den er kjent for å være en murstein og tåler alt, ironisk nok fikk min bestemor denne etter meg og har den enda i beste velgående.

Lenke til kommentar

Nå tar jeg bare ting fra hukommelsen min, men kom ikke 5110 før 6110?
Slik jeg husker det så kom 5110 som den første telefonen med spillet snake. Jeg bruke ALT for mye tid på det spillet, i skoletiden, og klarte nesten å fylle hele skjermen med slangen. Det var først året etterpå jeg begynte å se folk med 6110.
Jeg hadde forresten en 1610+ som min første telefon, stor som en murstein og tålte å bil overkjørt av en bil (vi prøvde).

 

Edit:

Jeg sjekket wiki og artikkelen er rett, 6110 kom før 5110 og var den første med snake.

Endret av Houdini
Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...