Gå til innhold

Esport: Ukjent talent på pallen under årets første DreamHack Open-turnering


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Fun fact for folk som har sett "State of Play" dokumentaren ft Jaedong, en semi pro og en Amatør.

Impact er faktisk Semi proen som blir drafta til Woongjin Stars.

 

Kjekt å se at han faktisk slår ut Jaedong, helten og forbildet hans på Dreamhack!

Lenke til kommentar

Fun fact for folk som har sett "State of Play" dokumentaren ft Jaedong, en semi pro og en Amatør.

Impact er faktisk Semi proen som blir drafta til Woongjin Stars.

 

Kjekt å se at han faktisk slår ut Jaedong, helten og forbildet hans på Dreamhack!

 

Eg lurte på om det var han. Artig at ein person dei brukte i filmen faktisk endte opp så langt ut i ei stor turnering. Det gjekk vel ikkje så bra i videoen, han forsvann ut av WS mot slutten, og så fekk me ikkje vite meir.

Lenke til kommentar

Woongjin Stars la ned virksomheten i desember i fjor, en drøy måned senere ble Impact plukket opp av Axiom. At WJS gikk inn til regjeringen er ikke det verste som kunne ha skjedd for Impact, akkurat - lag som fokuserer på Proleague har tradisjonelt sett lite interesse i å sende spillere til internasjonale turneringer som Dreamhack, og under Proleague spilte han i alltid skyggen av større navn som SoulKey. Dette er den første internasjonale offline-turneringen han deltok i, så vidt jeg vet, siden Axiom gjerne sender folkene sine avgårde hit og dit.

Han har allerede vist lovende takter med å slå store navn i litt mindre seriøse turneringer og kamper, så at han kom ikke akkurat ut av det blå. Jeg tippet likevel på en Jaedong vs Life-finale. Så feil kan man ta. :p

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...