Gå til innhold

Ny versjon av Facebook Messenger allerede


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-RnjNn5NbHl

facebook gjør bare dummere og dummere hvor lengre den fins. Ingen liker å får noe presset ned i strupen dems, og det er akkurat det facebook gjør med messenger. det er bare idiotisk og tvinge folk til å laste ned en ekstra app man ikke kommer til å bruke uansett. den appen er dråpen som har gjort meg stoppet å bruke facebook. og ommer ikke til å forandre det.

 

og ikke prøv å si at de måtte det, for hvis man har appen kan man lese meldinger i facebook appen uansett, så det er bare en enkel innstilling de har gjort.

 

Facebook, gå og dra til gjordens indre!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Tror ikke folk leser hva Facebook vil ha tilgang til, hvorfor skal de kunne lese mine SMSer og MMSer? (Hadde ikke klaget hvis noen hadde ett svar på dette heller, for jeg skjønner det ærligtalt ikke.)

Jeg har lest hva slags tillatelser jeg har gitt facebook. Det er litt i overkant mye. Men man skal jo ikke klage når en tjeneste er gratis. Reklame overlever man ;-)
Lenke til kommentar

 

Tror ikke folk leser hva Facebook vil ha tilgang til, hvorfor skal de kunne lese mine SMSer og MMSer? (Hadde ikke klaget hvis noen hadde ett svar på dette heller, for jeg skjønner det ærligtalt ikke.)

Jeg har lest hva slags tillatelser jeg har gitt facebook. Det er litt i overkant mye. Men man skal jo ikke klage når en tjeneste er gratis. Reklame overlever man ;-)

eller bare skaffe seg ein av crossover chate programene der du kan skype,face ect uten all dette vilkår våset?

Lenke til kommentar

Problemet er at disse har ofte problemer med kompatibilitet... Husker når Live Messenger kunne kobles mot Facebook, deretter kunne plutselig Skype kobles mot Facebook og ingen av delene fungerte bra overhode.. Brukte man blant annet Trillian og andre mot Live Messenger så hadde man plutselig ikke videosamtaler og etter hvert ble det så mye negativt at jeg bare gav opp hele greia.

 

Nå bruker jo nesten ingen slike tjenester lenger, alt går jo via Facebook (dessverre) så man trenger stortsett ikke annet enn Facebook Messenger som dessverre er en batteriversting på iOS... Skype har jo død helt ut hva gjelder antallet brukere i min krets hvertfall.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Avinnstallerte Facebook etter at jeg så hva de ville ha tilgang til under forrige oppdatering, tok vekk mesenger i samme slengen. m.facebook.com funker bedre enn ventet og mobilen min lever en god stund lenger nå og dataforbruket mitt har gått notisbart ned. (Godt mulig jeg kunne ordnet dette selv via innstillinger.)

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...