Gå til innhold

«Ingen» bruker Samsungs innebygde apper


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Og mange går så og si over lik for å bli kvitt slike pre installerte apper...

Er en Galaxy-telefon så mye bedre enn en Nexus at det er verdt å gå over lik?

 

 

Har ikke begge dette problemet ??

 

Første jeg gjør når jeg får nye dingser er å roote dem, legge inn en annen ROM og fjerne alt rælet...

 

Nexus har ikke de funksjonene jeg elsker som til eksempel "smart hvilemodus" som er et absolutt must spør du meg...

 

Men utover det har du selvsagt et meget godt poeng :p

Lenke til kommentar

Samsung har alt for mye bloat, men akkurat S Memo er en veldig god app. Den er rask og brukervennlig, og uten masse unødvendige funksjoner. Fungerer utmerket til nettopp å ta notater.

Men ellers er det fullstendig ubrukelige apper. Mulig at kalenderen er bra, men jeg må bruke Touchdown til jobbmail og da bruker jeg også den kalenderen av praktiske hensyn.

Siden root ikke er aktuelt på jobbtelefon er det i alle fall greit å kunne skjule noen apper...

Lenke til kommentar

Har samsung mobil. Jeg bruker aldri noen av de innebygde appene. De er egentlig bare plagsomme. Ikke går det ann slette dem heller.

Når jeg er på mobilen spør appene om de hele tiden vil at jeg skal oppdatere eller logge inn... sykt plagsomt!!! Kommer til å bytte over til nokia eller iphone snart! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det går an å slette dem, du har bare ikke gått nok inn for det.

That being said har jeg ingen problemer med at Samsungs apper ber meg gjøre noe som helst a la logge inn eller oppdatere. Jeg oppdaterer når det kommer oppdateringer, og det er ikke akkurat plagsomt ofte.

 

Men det er jo veldig godt mulig WP eller ios passer bedre for deg, hvis du føler deg litt "lost" i en Galaxymobil.

Lenke til kommentar

Har samsung mobil. Jeg bruker aldri noen av de innebygde appene. De er egentlig bare plagsomme. Ikke går det ann slette dem heller.

Når jeg er på mobilen spør appene om de hele tiden vil at jeg skal oppdatere eller logge inn... sykt plagsomt!!! Kommer til å bytte over til nokia eller iphone snart! :)

 

Bytt til Nexus eller bytt til en ren (eller renere) ROM. Problem solved. :)

 

Du kan forøvrig deaktivere de fleste apper under app-info.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...