Gå til innhold

Nå kan du merke tekst rett på et bilde


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... :)

 

Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens befolkning.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

 

Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... :)

 

Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens befolkning.

Ord deling gir og latter som kan for lenge livet...

Lenke til kommentar

 

 



Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med SNIP

Ord deling gir og latter som kan for lenge livet...

Det personen gjorde var vel strengt tatt en særskrivingsfeil. Orddelingsfeil er når man deler ordet på feil sted ved linjeskift eller lignende, f. eks olj-eplatform vs. olje-platform. Ved deling av et sammensatt ord heter det lite intuitivt nok særskrivingsfeil. :) Endret av Snorre
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

 

Stilig. Måtte teste litt. Fungerte for 3 av 4 ord cirka. Sliter litt med å se hva jeg skal bruke det til bare... :)

Produksjon av "memes" kan nå mange dobles takket være dette nettleser-tillegget. Dette fører til økt latter blant folket, og alle vet at en god latter for lenger livet. Derfor er det dette Helse Norge har investert milliarder i. Ikke bare for Norges befolkning, men for klodens menneskeheten.

Ord deling gir og latter som kan for lenge livet...

 

Ja dæven. åog.

Lenke til kommentar
×
×
  • Opprett ny...