Gå til innhold

Dette kan du gjøre med Minecrafts neste landskapsgenerator


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Dette blir World Of Warcraft all over again.

 

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

 

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Lenke til kommentar

Så videoen til Mojang, og tenkte «LEGG TIL MER I HAVET! HVA SOM HELST!».

 

Dette blir World Of Warcraft all over again.

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Feil. Det er fremdeles tonnevis med spillere igjen, og det er folk på YouTube som så og si lever av Minecraft. Hvis det ikke hadde vært nok spillere, hadde ikke Mojang tjent nok til å fortsette, right?

Endret av Toppitus
  • Liker 1
Lenke til kommentar

 

Dette blir World Of Warcraft all over again.

 

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

 

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Feil. Det er fremdeles tonnevis med spillere igjen, og det er folk på YouTube som så og si lever av Minecraft. Hvis det ikke hadde vært nok spillere, hadde ikke Mojang tjent nok til å fortsette, right?

 

Og alle disse folkene + de som er gått lei ville gått over til Minecraft 2.

Du har ikke fulgt mye med hvordan spille bransjen fungerer.

 

For det første så blir de og holde på slik i minst 3 år før de blir og lage noe nytt, og da skal jeg love deg folk begynner og bli lei av spillet.

 

For det andre så er det pure latskap og tegn på at de ikke tenker framover.

Et ambisiøs team ville startet med og lage noe nytt med en gang de så hvordan Minecraft slo an.

Og prøve og lage noe enda bedre, slik det alltid har vert med store skapere.

De har nok av penger til og lage et større team som fokuser på Minecraft 2 eller whatever de kaller det,

Lenke til kommentar

 

 

Dette blir World Of Warcraft all over again.

 

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

 

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Feil. Det er fremdeles tonnevis med spillere igjen, og det er folk på YouTube som så og si lever av Minecraft. Hvis det ikke hadde vært nok spillere, hadde ikke Mojang tjent nok til å fortsette, right?

 

Og alle disse folkene + de som er gått lei ville gått over til Minecraft 2.

Du har ikke fulgt mye med hvordan spille bransjen fungerer.

 

For det første så blir de og holde på slik i minst 3 år før de blir og lage noe nytt, og da skal jeg love deg folk begynner og bli lei av spillet.

 

For det andre så er det pure latskap og tegn på at de ikke tenker framover.

Et ambisiøs team ville startet med og lage noe nytt med en gang de så hvordan Minecraft slo an.

Og prøve og lage noe enda bedre, slik det alltid har vert med store skapere.

De har nok av penger til og lage et større team som fokuser på Minecraft 2 eller whatever de kaller det,

 

Mojang har da andre prosjekter enn Minecraft, men det er altså ikke nytt nok for deg?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

Dette blir World Of Warcraft all over again.

 

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

 

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Feil. Det er fremdeles tonnevis med spillere igjen, og det er folk på YouTube som så og si lever av Minecraft. Hvis det ikke hadde vært nok spillere, hadde ikke Mojang tjent nok til å fortsette, right?

Og alle disse folkene + de som er gått lei ville gått over til Minecraft 2.

Du har ikke fulgt mye med hvordan spille bransjen fungerer.

 

For det første så blir de og holde på slik i minst 3 år før de blir og lage noe nytt, og da skal jeg love deg folk begynner og bli lei av spillet.

 

For det andre så er det pure latskap og tegn på at de ikke tenker framover.

Et ambisiøs team ville startet med og lage noe nytt med en gang de så hvordan Minecraft slo an.

Og prøve og lage noe enda bedre, slik det alltid har vert med store skapere.

De har nok av penger til og lage et større team som fokuser på Minecraft 2 eller whatever de kaller det,

Mojang har da andre prosjekter enn Minecraft, men det er altså ikke nytt nok for deg?

Som hva da Scrolls ?

Lenke til kommentar

 

 

 

 

 

 

Dette blir World Of Warcraft all over again.

 

Minecraft sitter på tronen og mange prøver og lage en klone av spillet.

 

Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.

Feil. Det er fremdeles tonnevis med spillere igjen, og det er folk på YouTube som så og si lever av Minecraft. Hvis det ikke hadde vært nok spillere, hadde ikke Mojang tjent nok til å fortsette, right?

Og alle disse folkene + de som er gått lei ville gått over til Minecraft 2.

Du har ikke fulgt mye med hvordan spille bransjen fungerer.

 

For det første så blir de og holde på slik i minst 3 år før de blir og lage noe nytt, og da skal jeg love deg folk begynner og bli lei av spillet.

 

For det andre så er det pure latskap og tegn på at de ikke tenker framover.

Et ambisiøs team ville startet med og lage noe nytt med en gang de så hvordan Minecraft slo an.

Og prøve og lage noe enda bedre, slik det alltid har vert med store skapere.

De har nok av penger til og lage et større team som fokuser på Minecraft 2 eller whatever de kaller det,

Mojang har da andre prosjekter enn Minecraft, men det er altså ikke nytt nok for deg?

Som hva da Scrolls ?

Det vil aldri komme en "Minecraft 2" Mojang tenker faktisk ikke bare på penger.... de er og vil være søkkrike med sine 22 ansatte. Lage nye spill holder de på med. Men det sitter fortsatt en gruppe som er dedikert til Minecraft for å gjøre det enda bedre.

Lenke til kommentar

Her snakker vi uansett om MC til PC? Helt ok at Mojang fortsetter å pusse på MC, men etter min mening trenger de ikke da det finnes et enormt moddemiljø som er xx antall ganger større enn MC i seg selv. Til dere som sier at MC har blitt kjedelig - ja jeg skjønner det hvis det er vanilla dere snakker om, men test litt mods neste gang. Kan gjøre mye annet enn å koke cobbel der ;)

Lenke til kommentar

Skal vi se. Disse innleggene må deles opp før jeg svarer merker jeg... huff og huff.

 


Men de eneste som har penger og tid til og lage et bedre Minecraft spill er Mojang selv, men de er så kjedelige at de fortsetter bare og gi ut ting til dette spillet som folk ble lei for 2 år siden.
Men? Hvorfor er det "men"? Er det ikke bra at de fortsetter å gi ut oppdateringer og forandre spillet? Jeg synes det er dødsbra. Endelig et selskap som ikke bare vil ha pengene mine, men som heller vil se meg fornøyd og som er genuint glad i både spillet og fansene sine.
Sist jeg sjekket er nå Minecraft tidenes #2 mestselgende spill, og det selger svært godt enda. Mojang har absolutt ingen grunn til å gi ut et Minecraft 2.0. Verken økonomisk eller kreativitetsmessig. Okonomisk sett er det en suksess til de grader og firmaet vil ikke gå under før de bestemmer seg for å gå under. De er 100% økonomisk selvstendige. Kreativitetsmessig så trenger man ikke lansere noen "v2.0" heller. Jeg vet ikke hvor mye du vet om Minecraft sin "evolusjon" gjennom de fire årene det har eksistert, men du vite at det regelmessig får oppdateringer som forandrer på mekanikker, legger til nye monstre og byggematerialer og annen funksjonalitet. Koden i spillet fikk nylig en enorm overhaling hvor en veldig betydelig del er totalt omskrevet og arbeidet med dette fortsetter enda. Neste oppdatering vil ha en omtrent like stor forandring i koden, noe som begynner å gjøre det lettere å legge til f.eks denne nye customized-terreng-funksjonen. Målet med disse omskrivingene er et API som gjør det veldig enkelt for spillerne selv å forandre MInecraft-opplevelsen til det de vil. For det er det Minecraft dreier seg om. Det er en sandkasse hvor du selv er den eneste som avgjør hva som skal skje. 100% av alt arbeidet Mojang legger inn, og har lagt inn i Minecraft siden det ble en ting har vært og er til spillernes gode. Og det er gratis. Og det har forandret spillet enormt siden det først kom.
Det er ingenting galt i å gå lei av et spill. Men det betyr ikke at utviklerne er dumme eller late bare fordi de ikke lager en oppfølger. Med alt arbeidet som ligger bak MInecraft siden det ble lansert kunne de lett lansert Minecraft 2 og snart en treer, men hvorfor? For å tvinge spillerne til å betale mer? Så hva løser det å gi ut Minecraft 2? Det blir jo bare det samme som nå, men man må betale for det. De som gikk lei vil fortsette å være lei akkurat som jeg ikke kommer til å kjøpe et CoD-spill igjen. Nei, Mojang vet de har nok penger, og enda mer penger er ikke målet deres - som du mener at det skal være, virker det som. Et rart syn på saken fra en forbruker sin side spør du meg.

 

Og alle disse folkene + de som er gått lei ville gått over til Minecraft 2.
Du har ikke fulgt mye med hvordan spille bransjen fungerer.

 

Og du har ikke fulgt med på Minecrafts utvikling :wee:

 

Mojang er ikke interessert i å utgi Minecraft 2 kun for å få folk til å gi dem penger. De gir oss det samme som ville i vært i Minecraft 2, men gratis. Dette er en bra ting.

For det første så blir de og holde på slik i minst 3 år før de blir og lage noe nytt, og da skal jeg love deg folk begynner og bli lei av spillet.

 

Ooooog, igjen, vi får allerede masse nytt! Eneste forskjellen er at de ikke har satt et "#2" på det, men et ".2". Dette er en bra ting.

 

Tror du noen tror at Minecraft skal leve i 100 år? Neh. Både vi og de vet at Minecraft før eller siden vil falle såpass i popularitet at det vil bli et nisjespill. Men hva så? Vi får jo allerede alt innholdet. Du og jeg vet at vi en dag skal dø, men vi gir ikke bare opp hele livet av den grunn.

For det andre så er det pure latskap og tegn på at de ikke tenker framover.
Et ambisiøs team ville startet med og lage noe nytt med en gang de så hvordan Minecraft slo an.
Og prøve og lage noe enda bedre, slik det alltid har vert med store skapere.

De har nok av penger til og lage et større team som fokuser på Minecraft 2 eller whatever de kaller det,

 

Snork, snork, snork, snork. Å svare på dette ville bare vært å gjenta det jeg allerede har sagt. Du tror du driver med skiskytting og treffer alle blinkene, men det du egentlig driver med er kanon mot spurv. Og du bommer.

 

De lager allerede Minecraft 2. De lager allerede noe større, noe mer spennende. De har laget Minecraft 2 helt siden 2009, men det heter ikke "MInecraft 2", det heter "Minecraft + gratis oppdateringer".

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Uansett hvor mange modder man legger til så kan man ikke forandre Core spillet, og det begynner og bli gammelt, ikke for og snakke om en kampmodus som trenger kraftig oppusning.

 

Og legge til flere ting er ikke noe spesielt, eneste morsomme de har lagt til er Hester.

 

Noen av de beste spillene kommer fra at skaperne tar det som var bra og gjør det bedre og fikser feilene.

Det blir aldri og skje med spill som WOW og Minecraft, og det er veldig synd fordi det kunne blitt noen store spill.

 

Og Lakus motbeviser sine egne innlegg med og si akkurat det jeg har sagt.

De er basicly så filthy rich at de gidder ikke gjøre noe. bare se på Blizzard og hvor lang tid de bruker på og lage spill nå.

 

All fun and games nå, men snart blir dere lei og da begynner maset.

Lenke til kommentar

Hoppet du over hele innlegget mitt? De har gjort utrolig mye, mye mer enn hva de aller aller fleste andre ville gjort med sitt spill. Mer enn bare å legge til hester. Og de fortsetter å gjøre det as we speak. Og om jeg går lei? Hva så? Folk går lei spill hele tiden. Til og med de bestselgende gjennom tidene. Men Minecraft forandrer seg over tid, og de kommende månedene lover mer forandring enn noensinne.

 

Men for å komme noen vei... Hva føler du ville definert et "Minecraft v2.0"? Hva slags features?

Lenke til kommentar

Spennende! Har ikke spilt Minecraft på lenge men det er uten tvil et av dem viktigste og beste spillene jeg har spilt på flere år. At dem hele tiden kommer med oppdateringer osv er veldig positivt da det virker som Minecraft blir bare mer og mer populært.

 

Venter på PS4 utgaven og er veldig spent på hvordan den blir. Kan jo håpe at den blir forholdsvis lik PC versjonen..

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Hoppet du over hele innlegget mitt? De har gjort utrolig mye, mye mer enn hva de aller aller fleste andre ville gjort med sitt spill. Mer enn bare å legge til hester. Og de fortsetter å gjøre det as we speak. Og om jeg går lei? Hva så? Folk går lei spill hele tiden. Til og med de bestselgende gjennom tidene. Men Minecraft forandrer seg over tid, og de kommende månedene lover mer forandring enn noensinne.

 

Men for å komme noen vei... Hva føler du ville definert et "Minecraft v2.0"? Hva slags features?

Du har ikke peiling på hva folk gjorde før i tiden for og slippe ut spill.

Spar meg for Fanboy kommentarene.

 

Okei kanskje du har, jeg vet ikke hvor gammel du er.

 

Minecraft er et bra spill. men jeg ser noe bedre , hvor du ser ok.

Thats it,. så beklager visst det ble for provoserende. men jeg vil ha noe nytt innen survival sjangeren, og Minecraft har peiling, men de fortsetter med lego settingen.

Endret av Realzi
Lenke til kommentar

  • Og hva folk gjorde før i tiden for å slippe ut spill er et sidespor som er helt irrelevant til Minecraft i dag.
  • Jeg spiller Minecraft mye selv fordi jeg har en server og synes Minecraft er perfekt å slappe av til.
  • Jeg anerkjenner problemene ved det, jeg snakker om klagene mine ved det og jeg har ikke noe problem med å snakke om svakhetene til spillet.
  • Jeg løper ikke rundt i Creeper-kostyme hver helg som om jeg er 11 år heller om det er det du er redd for.
  • Det virker forøvrig som at det er du som ser noe ok, mens jeg ser noe bedre i Minecraft. Det er du som vil ha v2 som er bedre osv.

Som om noe av dette har noe med diskusjonen å gjøre overhodet. Det at jeg i det hele tatt gidder å svare med dette er mer enn den kommentaren din om alder, fanboyisme og dritt strengt talt fortjener. 100% irrelevant og unødvendig. Ikke ilegg meg meninger samtidig som du ikke utbroderer dine egne meninger/argumenter.

 

Argumentene dine hittil har ikke gitt det spor av mening (etter min mening) og siden du nå bare ender opp med å kalle meg ting så gidder jeg ikke mer. Peace out.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...