Gå til innhold

Ett av tre spill kjøpt på Steam blir aldri spilt


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Humblebundle er nok vesentlig å trekke frem her. Hvis det er ett spill jeg har LITT lyst til å sjekke ut og det er tilgjenglig via humblebundle, punger jeg gjerne ut for en god sak.

 

De andre 4-5 spillene blir stort sett liggende, så for min del er det vel kanskje nærmere 25% som aldri blir spilt.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Joda, jeg har en god del "skrot" i steam biblioteket mitt, noen spill har jeg flere "timer" på damp måleren mens det i realiteten har vært brukt 8-9 timer på feilsøking før vi fant ut at det var ett bug med spillet som aldri ble lappet.

Deretter har en god del kommet inn via Steam's Indie Bundles på sommersalg for eksempel.

Lenke til kommentar

Mye av det jeg har kjøpt kjøpes i pakker i jula og andre helligdager. Noe er faktisk bra, mens andre er enten drit de har lagt med eller så funker de dårlig eller i det heletatt. Og så er det noe med tidsbruk selvfølgelig.
PS: Også noen spill som ikke blir registrert av en eller annen grunn. Mistenker at Assassin's Creed ikke gjør det, ettersom det må gå igjennom det forhatte Ubisoft programmet.

Endret av Colossus
Lenke til kommentar

Så lite? :wee:

Selv gjør jeg dette. For eksempel spill som Outlast, et spill jeg ønsker å ha opplevd, men som jeg ikke ønsker/klarer å sette meg ned med og oppleve. Så jeg har kjøpt det når det var billig slik at jeg kunne velge når jeg vil spille det for billigst mulig. Kunne alltids vært pirat, men det ønsker jeg ikke, siden spillundistrien (med unntak såklart) går i retning for å gjøre det enklest mulig for meg som bruker å få opplevelsen.

 

Har forsåvidt nådd det punktet hvor det tok så lang tid før jeg prøvde spillene at å vente på en Indieroyale, HumbleBundle etc og få det billig med samvittigheten någenlunde på plass.

For min del går det ikke så veldig på hvor mye jeg gir hver utvikler, men heller hvor mye jeg putter inn i industrien totalt.

 

Skulle likt og sett en oversikt over "større" spill. Og gjerne en viss tid etter det har vært ute.

Lenke til kommentar

Dette stemmer hos med ihvertfall :p Spesielt via Humble Bundle så får man mange spill til valgfri pengesum. Som regel er det bare et av de spilla som faktisk blir spilt. Igjen med Steam sine flotte salg av spill til 90% som man kjøper i håp om man skal prøve i fremtida, men bare ligger å samler støv :p

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...