Gå til innhold

Sexting blir avslørt som juks


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Og hva er "sexting". Kunne med fordel vært utdypet. For selv om det kanskje er åpenbart for mange, så sitter jeg igjen og lurer på om dette er sex eller et eget "nytt" begrep.

 

Jeg vet ikke heller om Wikipedia er til noen god hjelp heller. Også har man språkbarrieren norsk-engelsk. For dere pleier å bruke forkrøplede norske forklaringer på ting her på HW.no når man adopterer engelske uttrykk. Så også det blir forvirrende, dersom dere her avviker fra standard HW.no-artikler:

 

http://en.wikipedia.org/wiki/Sexting

 

Jeg er enda noe forvirret etter å ha lest artikkelen. Den seksjonen med faking forstod jeg jo. Men begrepsbruken Sexting er jeg ikke blitt klok på.

 

Skal man fortolke ordet, så kan man jo tro at det har med sex + ting å gjøre, noe som mer blir i retning buttplugs, dildoer og slikt :tease:

 

EDIT:

Nå har jeg klikket litt videre til lenken dere ga oss i artikkelen, og da blir jeg mer og mer klar over at dette bare er en form for, se her godt norsk ordbruk:

 

kurtise over smarttelefonen.

Endret av G
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Ok. Det å i det hele tatt lage en sak er dårlig for samfunnet siden det fremmer et syn om at man kan basere seg på alt for små grupper når man bedriver statistikk.

 

Edit: ser de har fått med en disclaimer ang antallet, husker ikke om den var der i natt.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Ok. Det å i det hele tatt lage en sak er dårlig for samfunnet siden det fremmer et syn om at man kan basere seg på alt for små grupper når man bedriver statistikk.

 

Edit: ser de har fått med en disclaimer ang antallet, husker ikke om den var der i natt.

 

Det er vanlig å drive forsøk med 155 eller færre folk, det er ikke noe galt med det, sålenge man vet hva man driver med.

 

AtW

Lenke til kommentar

Det er nok det, man trenger et større utvalg for å kunne si noe om en større populasjon, her er det heller ikke 155 stk som har sextet, det er 155 som var med i undersøkelsen, så vi må anta at tallet på sextere er enda mindre.

 

At mange faker stemmer nok, men tallene har enorme feilmarginer.

Endret av Battaman
Lenke til kommentar

Det er nok det, man trenger et større utvalg for å kunne si noe om en større populasjon, her er det heller ikke 155 stk som har sextet, det er 155 som var med i undersøkelsen, så vi må anta at tallet på sextere er enda mindre.

 

At mange faker stemmer nok, men tallene har enorme feilmarginer.

 

Nei, man trenger ikke nødvendigvis det, det er ikke noe magisk antall som er nok, det spørs på hva man undersøker, hva slags resultater man får, og hva slags konfidens man operer med.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...