Gå til innhold

Er dette det første bildet av iPhone 6?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

 

Gigantisk i forhold :/

 

Enig. Det er iPhone's størrelse og simpelhet som jeg er glad i. Ikke ta dette fra oss, Apple :S

De tar det nok ikke fra deg, men de lanserer nok en 6c/g/l/h eller noe som er mindre. Som de fleste leverandører; en for massene, en for de som vil ha noe spesielt lite, og fler og fler gir også en for de som ønsker en bedre visningsopplevelse med større mobiler som note3 osv.

Lenke til kommentar

Tror Apple gjør lurt i å beholde noenlunde dagens størrelse. Det finnes nok alternativer med gigantiske skjermer, men de er nesten alene med en toppmodell der de er i dag.

 

Så blir det interessant å se hva oppløsningen blir. Skal de være snille med utviklerne og bare doble antall piksler i hver retning, så blir det 2272 x 1280.

Lenke til kommentar

Rawilliam: Du tror mao ikke de blir å beholde modellene med liten skjerm i tillegg til en eventuell modell med større skjerm?

 

Og det er vel ca like mange mobiler med gigantiske skjermer som det er med ekstra små skjermer?

 

Det hadde jo vært på sin plass om de som liker IOS også fikk litt valgmuligheter, så får håpe de lanserer litt flere modeller.

 

AtW

Lenke til kommentar

Imo, så er det litt "uApplelsk" å ha et veldig stort modellvalg, da firmaet drives av å levere og selge enkle løsninger som har appellerer til mange brukergrupper.

 

Jeg vil bli veldig overrasket om de kommer ut med en 4", 4.7" og en 5"+. De vil i så fall bryte litt med hvordan de har gjort ting før -- som betyr at jeg blir redd at de har begynt å se for mye på hva andre gjør og fokusere mindre på seg selv.

Lenke til kommentar

Imo, så er det litt "uApplelsk" å ha et veldig stort modellvalg, da firmaet drives av å levere og selge enkle løsninger som har appellerer til mange brukergrupper.

 

Jeg vil bli veldig overrasket om de kommer ut med en 4", 4.7" og en 5"+. De vil i så fall bryte litt med hvordan de har gjort ting før -- som betyr at jeg blir redd at de har begynt å se for mye på hva andre gjør og fokusere mindre på seg selv.

 

Kan ikke se det bryter spesielt mye, alle andre segmenter de leverer til så har man valget mellom flere skjermstørrelser.

 

AtW

Lenke til kommentar
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...